Hvordan ser uken deres ut?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Vi er på ferie fortsatt, i dag skal vi tik Geiranger. I morgen skal det sages ved + at vi skal på tur til en seter.
Drar hjem enten i morgen kveld eller på onsdag.
Torsdag eller fredag skal vi på Sverigetur:)
Lørdag må brukes til å kjøpe bursdagsgave til Kengubarnet

Jobb og ingen ting spesielt planlagt mandag til torsdag. Stemoren min bor hos oss denne uken for å passe minien, så det blir sosialt med henne i det minste.
Avspaserer på fredag, så da blir det shopping. Skal i 30-årsdag på lørdag.
Fin uke. :)

Hverdag her, og det blir bra med rutiner. Første dag på sfo for lillejenta og det er spennende :) . I morra er det første dag på jobb for meg, resten av uka blir det jobb og fri for oss alle. Jeg skal jobbe i helga mens samboeren skal på mc-treff, så storesøster skal hjelpe til med å se til lillesøster :)

Hverdag igjen her. Barnebursdag torsdag, og mannen og eldste sksl på camping fra fredag til lørdag

Her er eldste nå i SFO, mannen på jobb og jeg og snuppa hjemme. Fredag drar vi til campingen en tur, d blir gøy :) alle fire altså :D

Siste ferieuka her:D
Vi skal få malt vinduene på låven, ryddet i garasjen, fisketur med gutta, negldame og frisør på meg:)

Hverdag her og.. Jobb, bhg åpnet igjen i dag, ja.. rett og slett hverdager :P

Tenkte jeg skulle innom hs og veie lillebror i dag, så må jeg få ordnet noen papirer til nav. Ellers så får jeg besøk av ei barndomsvenninne i morgen formiddag og ei annen venninne senere på dagen. Ellers har jeg ingen planer da frøkna er hos faren så det er bare meg og lillebror hjemme.

Besøk mandag, besøk tirsdag, playdate med ei venninne og hennes barn på onsdag + venninnekveld på kvelden, ingen planer torsdag, fredag, lørdag og søndag :)

Jr er i bhg, gubben og storesøster har feire og reiser på fjelltur på torsdag.
Eg skal tegna kjøkken i dag, bilen på verkstad i morgo, tannlege på onsdag også blir eg aleine med unga frå torsdag. Heldigvis skal Jr vera hjå Svigers frå fredag.

Ferieuke 2 av 3. Ingen planer, legger opp fra dag til dag frem til lørdag - da er det familieselskap. Så kjører vi hjem på søndag ^-^

Får besøk idag av tante og kusine :) de skal hilse på bebisen :D

I morgen kommer en av bestevenninnene mine på besøk

Og til helgen skal vi besøke bestemor.

Ellers tar vi dagene litt som de kommer ;)

Her er striskjorte og havrelefse atter en gang blitt et faktum, så uka består kun av jobbing.. Ingen planer utenom så må vel finnepå noe gøy :)

Bhgstart i morgen, så jeg har ordna meg fri i dag og i morgen :) Jobber kveldsvakt onsdag og torsdag, fri fredag, så vi har god tid :D lurer på om det blir en tur på fjellet på lørdag kanskje :)

Her er vi fremdeles på ferie, blir ikke å reise hjem før 15-16 august. Vi har ingen spesielle planer før til helga igjen, da reiser vi til Hellas :-)

Her er ferien ferdig, og jeg er alene med lille U igjen.
Skal mest sannsynlig på trilletur på onsdag, men ellers ingen planer

Uken her vil gå til å få besøk, kose med baby, veiing på helsestasjonen og slapping av :D

Jobbe hver dag og være en del med lillesøster :)

Ingen planer før helgen. Min datter er hos faren på ferie, min samboer jobber kveld hele uken, og jeg er høygravid og sykemeldt :p

Men til helgen blir det full rulle, skal passe mine 3 tantebarn hele helgen, så det kan bli spennende! :p

Back
Topp