Hvordan ser uken deres ut?

Tur i parken med barselgruppa i morra.

Besøk av bestemor på tirsdag.

Onsdag til legen og trening.

Torsdag trening

Fredag og lørdag til Sverige

Søndag trene og forhåpentligvis besøke mirell på sykehuset :)

Tirsdag ska eg till legen og torsdag ska eg me je ta på 1 års kontroll og vaksinasjon. Gruar meg till de vaksinerna :-(

Ble litt når jeg tenkte etter :-P

Mandag: helsestasjon med storebror og så på jobb
Tirsdag: jobb og så skal storebror i bursdag på ettermiddagen
Onsdag: Fri! Fotballtrening på storebror på kvelden får vi håpe, samboer er borte og det kan bli for sent for frøkna..
Torsdag: tannlege med frøkna og så på jobb
Fredag: jobb
Lørdag: bursdag på storebror
Søndag: ingen planer

Mandag: 6 mnd kontroll på helsestasjonen
Tirsdag: trille med venninne
Onsdag: bade i svømmehallen
Torsdag: trille med trillegruppe
Fredag: aner ikke!
Lørdag: mest sannsynlig bursdagsselskap
Søndag: reiser til København

Her er det stille og rolig. Vask og rydd hjemme og forhåpentligvis en kafetur eller to. Er i permisjon og venter spent på lillebror. :-)

Mandag er siste hele dag i Chicago og vi skal lage kjøttkaker med brun saus (ekte norsk) til vertsmoren til kusinen min :) Også tenkte jeg mulig litt titting i butikker. På kvelden skal vi se Blackhawks spille kamp 6 av 7 i finalen hos noen bekjente her nede.

Tirsdag er avreise tilbake til Norge så blir vel mest reising, flyplass, fly og soving :P

Onsdag lander jeg i Oslo og skal endelig se min kjøre etter to uker :D Har EL mest sannsynlig om få dager så blir nok litt happy humping og kos resten av kvelden :) Også skal lille voffsen få seg en skikkelig tur!

Torsdag er det jobb, trening, happy humping og pakke ut fra reisen.

Fredag er det jobb før vi drar på hytten i Sverige hvor vi skal være til søndag :) Må handle inn litt i Sverige så passer fint

Her blir det avslapping for Mini etter en hektisk periode og full (familie)fest i helgen. Så skal vi være med Mini sin Oldemor tirs og ons, så er det legetime på tors og kaaaanskje campingtur til helgen hvis jeg orker. Hvis ikke så blir det nok en velfortjent rolig helg :)

Relativ rolig uke med jobb fra man-fredag. Trening tirsdag og torsdag, sommerfest med jobben på fredag. Ingen planer for helgen så langt

Denne uka er rolig, etter to heftige uker.

Møte på jobb i dag. Sommerfest i barnehagen på tirsdag.

Full rulle på jobb hver dag, men ingen planer på ettermiddagene heldigvis. :)

Fødesamtale hos jordmor idag :)
Møte litt venner og slikt til uken.

Besøke mamma i tønsberg i helgen:D

Jobb i dag og i morra, avslutning for eldste på onsdag, jobb med stenging på nattåpent torsdag, 1D konsert med eldste på fredag, jobb igjen lørdag og forhåpentligvis ikke noe på søndag :)

Her er det sommerfest i bhg på onsdag , legetime og behandling. Mannen har en hektisk uke da skal jobbe helgen også, så veldig greitt at jeg ikke har så mye planer utenom det ordinære.

Man: jobb og shoppe litt og Skoleavslutning med eldste
Tirs: jobb og trene
Ons: fysio og trene og planlegge det siste til utdrikningslag
Tors: tur til ei venninne, trene og shoppe
Fre: trene, spise ute og feire skoleslutt, filmkveld med venninne med barn
Lør: utdrikningslag
Søn: slappe av

I dag: Møte svigerfar
Tirsdag: Fysio med U, McD med eldsten, levere eldsten i bursdag og hente mannen og frøkna på toget
Onsdag: Ingen planer annet enn husarbeid
Torsdag: Helsestasstasjon og vaksine på U
Fredag: Ukeshandel

Svømmekurs med poden i morgen og jordmor på torsdag. Og så vil jeg føde ;) hehe!

Back
Topp