Hvordan ser soveplassen ut?

Maiken2014

Forelsket i forumet
Vil dere dele bilder av hvordan sengen til barnet ser ut? Jeg merker at mi lille tulle på 13 dager (takket være 10 dager overtid) liker å ligge tett inntil meg og vi praktiserer samsoving. Jeg blir jo da liggende som en pinne hele natten og det er i og for seg greit. MEN, hvis jeg skal begynne å legge henne i egen seng er det greit å gjøre den så tett og lun som mulig uten at det blir "farlig"

Bilder??

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Har ikke bilde, men han sover i et babynest i midten av dobbeltsenga (mellom mannen og meg). Har også sovekurv ved siden av sengen, men han sover foreløpig best om han kan få litt kroppskontakt. Så jeg ligger ofte og sover og holder han i hånda ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke bilde nå, men her ligger han i sengen sin :) Bruker ikke babynest, men pakker dyna godt rundt han, og han stortrives med det :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Burde kanskje tatt et bilde av hvordan sengen ser ut......:-O har da bedside crib, m alikevel ligger hu mellom oss...så i sengen er d da bleier, gulpekluter, flasker, iPad, strikketøy, hårstrikker, litt klær osv......ekke plass til no baby oppi der :)

Bruker babynest, han ligger oppi senga sammen med oss :-) han har behov for kroppskontakt.

Dere som har nestet mellom dere; har dere enten en ENORM seng eller null søvn? :P

Dere som har nestet mellom dere; har dere enten en ENORM seng eller null søvn? :P
180 seng, god plass og sover så godt!!:) prøvde å ha hu i egen seng men sov dårligere da for følte j måtte se på og kjenne på henne hele tia at hu hadde d bra...mye tryggere for både henne og oss å ha hu mellom oss...:)

Her sover prinsessen i egen seng.
Vi flyttet henne ut fra vårt rom og inn på sitt eget når hun var 6 uker.

Hun ligger i nest i den store sprinkelsengen slik at det ikke blir for åpent. Koser seg og sover nesten hele natten:)

Har desverre ikkje bilde her, men hun sover i baby cribben sin rett ved siden av meg, da jeg ikke klarte å nettopp som deg; sove som en pinne lenger tross 180 seng. Jeg tar favoritteppet hennes og ruller det som ei pølse rundt hodet hennes, slik har jeg gjort det med alle mine :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for at dere deler! Hun sov i sengen sin frem til mating 06. Hun våknet noen ganger av at smokken falt ut, så mulig jeg beholder henne inntil meg etter første mating for å få mest mulig søvn. Er hjemme alene med alle tre barna denne uken i tillegg til at mannen var borte også flere dager forrige uke. Søvn er førsteprioritet.

I natt var det mating før vi la oss kl 23, deretter kl 03 og 06. Morgen med de andre kl 07

Sov fra 22.15-03.30 for mat. Deretter ved siden av meg til 07 :)

Her sover frøkna i egen seng hele natten, da hun sover best alene.
Vi pakker henne ikke inn og hun liker og ha god plass rundt seg. Ligger og sparker og vrir seg om hun får dyne/teppe over hender og føtter. Så det må vi ta over henne når hun sover :)

Ligger halve natten i babynestet oppi vugge som henger rett ved siden sv meg :) i 5 tiden er det flaske og da sovner vi begge to helt intill hverandre:love7

I natt sov hun fra 23.15-5.30(!). Hun og jeg overnattet hos svigers og hun lå i vognbagen sin. Deretter kom hun opp til meg for litt mat kl 5.30 og litt kl 08. Sov så videre til 10... Nå skal det sies at vi har en skikkelig sovebaby ;)

Back
Topp