Hvordan ser pakkekalenderen ut?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg har en brodert til eldste, men det blir jo altfor tungt med alle pakkene på:o
I fjor hang jeg opp fem og fem, men glemte det alltid så måtte ordne det på natta før.
I år lurte jeg litt på å henge i stolpene i trappa til annen etg....
Hva gjør dere?

Jeg har en brodert til eldste, men det blir jo altfor tungt med alle pakkene på:eek:
I fjor hang jeg opp fem og fem, men glemte det alltid så måtte ordne det på natta før.
I år lurte jeg litt på å henge i stolpene i trappa til annen etg....
Hva gjør dere?

Ungene sine er også brodert, og jeg sørger for pakker som ikke er for tunge. Vi gir ikke så store og dyre ting, og de er ikke så tunge heller. Dersom noe er for tungt likevel får de en lapp med hint om hvor pakken er gjemt, tenker jeg, men det har vi ikke måttet praktisere enda Da er man jo inne på det med å huske på det kvelden før da, så jeg satser på å slippe.

Jeg synes det er et poeng at alle pakkene henger der hele tiden, for at de skal få det visuelle i nedtellignen til jul. Dvs, et år fikk de begge nissedrakt den dagen det var nissefest i bhg, da hang det ikke noe på den datoen, men det så de ikke, den var gjemt av andre pakker, til kvelden før, og så "hang" jeg den opp med så lang tråd at den lå på gulvet

Henger de på en grein som jeg har funnet i fjæra :)

Har brodert. Pakkene er ikke hverken tunge eller store, så det tror jeg skal gå bra. Hvis noen skulle være det, lar jeg være å henge dem opp og legger den under kvelden før. Det er i hvertfall tanken også får jeg se hvordan det blir :p

Til foreldrene mine finer jeg en stødig, fin gren i skogen, som jeg setter fast i en potte og sprayer i sølv:)

Back
Topp