Hvordan ser magene ut?

Honningblomsten

Forumet er livet
Min er vedlig oppblåst! Det ser ut som jeg er halvveis faktisk! Ikke lett å skjule da altså, hehe.. Merker folk jeg kjenner kikker litt ekstra på meg..

Jeg er også veldig oppblåst.

Og det føles som alle klær jeg har på strammer om magen.

Hadde håpet at magen skulle komme litt seint denne gangen.. 

Min var veldig oppblåst i begynnelsen, men no har den roet seg ned litt at jeg ser ut som jeg er på ca. 14 uker på vei :) Håper den ikke blir altfor stor, fordi jeg er slank.

emoticonHjelp!

Oppblåst og ubehagelig! Gleder meg til det roer seg..

Oppblåst, så jeg tenker over hva jeg har på meg for å ikke bli avslørt.

Godt å høre flere har oppblåstmage.. Håper d roer seg litt snart :)

Oppblåst! Ser ut som jeg skal ha september-baby 

Er ikke særlig oppblåst  men har fått mage likevel :S Svigersøster mente det kom av at musklene blir slappere pga hormoner, er iallfall ikke fett for har ikke lagt på meg enda ;-)

like bulkete som vanlig... (men oppblåst ja)

vitality skrev:
Oppblåst, så jeg tenker over hva jeg har på meg for å ikke bli avslørt.

Signer denne:)

rimelig flat når jeg står opp, men blir oppblåst i løpet av dagen. spiser jo i ett for å unngå kvalmen, så er vel ikke så rart.

Veldig oppblåst! Kan definitivt ikke ha på meg noe tettsittende lenger...

Huff, magen er diger! Jeg ser ut som jeg gjorde når jeg var 5 mnd sist gang! Da var jeg godt synlig gravid ja. Særlig på ettermiddagen og kvelden. Ikke mulig å skjule noe og jeg er bare 10 uker!! Vel vel jeg håper det roer seg litt etter hvert når jeg ikke blir så oppblåst lenger...  

På jobben så kikker de på magen men jeg tenker skitt au, jeg sier ikke et ord og de får bare gruble på. Det er ingen som tør å spørre om jeg er gravid hehehe

Det bar verre helt i starten, ikke så opplåst lenger, men jeg klarer ikke å gå med trange klær da mistrives jeg sikkelig, så det går for det meste i leggings og tunikaer

her er magen oppblåst som fy, ser virkelig gravid ut, håper jammen det snart gir seg:)

Her føle æ mæ som en ballong.... har gått ned nesten 10 kilo på litt over 3 uke nu pga. kvalmen, sia æ ikkje får i mæ mat, men e likevel større over magen nu enn æ va før æ bei gravid.... gir opp snart... håpe d gir sæ snart, før ellers bi æ å bi tullat....

Jeg føler også magen er større, men er ganske sikkert kun fordi at jeg er oppblåst! Men fikk tidlig mage sist jeg var gravid å slipper vel neppe unna denne gangen heller.

Back
Topp