Hvordan ser magene ut nå?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Begynner dere å få en liten klump på magen eller er det ingen tegn til den ennå? :)
 
Ikke mye tegn til mage enda, men den kommer nok tidsnok[emoji108][emoji85]
 
Dette er svangerskap nr 2 og jeg blir himla oppblåst nå etter jeg har spist eller vis jeg må tisse. Da er magen SVÆR! Ellers ingenting. Fikk ikke mage før rundt uke 24 sist, men da var jeg veldig tynn. Regner med den kommer fortere denne gangen når jeg er normalvektig [emoji85]
 
8080b795bfb7f7ee5c1a19e6008db6c5.jpg

Magen min er bare blitt mindre den, men jeg har jo gått ned 6kg også...
 
Uke 16 her og ser fortsatt så å si ingen forskjell på magen! Blir spennende å se når magen kommer [emoji7][emoji4]
 
Synes selv magen er blitt veldig stor allerede, men de som ikke ser meg naken/med trang singlet eller kjenner meg ville nok aldri lagt merke til det :angelic: Er vandt til å være slank og liten da så
 
Begynner å se d, spesielt på kvelden [emoji846] Men kan fortsatt skjules i riktige klær. Folk som kjenner meg tenker vel bare jeg gar lagt på meg. Er i uke 15/16
 
Fikk mage tidlig, her er fra uke 5 og denne uken. I uke 5 så jeg fortsatt bena mine. Ikke nå lenger, så nå kan magen stå på stedet hvil litt [emoji16]

ac192683d300057f59c54e8f0cc3d68b.jpg
Selv om jeg er glad magen ikke er kommet særlig frem enda kjente jeg at jeg fikk skikkelig lyst på sånn babymage nå :excited001
 
Back
Topp