Hvordan ser magen deres ut?

megogklumpen

Blir kjent med forumet
Er det flere enn meg som begynner å få mage? Er vel bare at magen er oppblåst, for jeg er bare 7+2 på vei (vet selvfølgelig ikke eksakt), men det begynner å bli vanskelig å skjule. Føler selvsagt at alle legger merke til det, men det er kanskje bare meg som ser det. + mannen i huset da.....dagens kommentar: Å shit du begynner jo å få mage alt! Så fort fikk du ikke mage sist. (Dette er andre graviditet.)
Buksene er ubehagelige å gå med, og føler at alt er trangt. Har nok spist endel i jula, i og med at jeg blir kvalm om jeg er en smule sulten...

Hvordan står det til med magene deres?

Jeg hadde skikkerlig stor mage i begynnelsen, men den var bare oppblåst, å sambo sa til meg sist i går at magen forsvinner :P
Men jeg har en liten kul, men ikke noe som vises for andre "heldivis enda". men for andre og tredjegangs gravide, skal vist magen komme tidligere en første svangerskap sier de ;)

føler jeg har fått litt mer ja. men kommer nok til å ta lang tid før min mage syns. har en del mage i fra sist svangerskap. og den ser ut som den har vært igjennom 3 verdenskrig :/ jaja.

(har ikke lest hva de andre skriver, så beklager om jeg gjentar :) )

Jeg føler meg mest oppblåst, men klarer ikke holde inn lengre, det syns for meg som vet det hvertfall. Men er kraftig fra før, så syns uansett litt dårligere på ett vis.

Venninna mi er en-to uker lengre enn meg, og hun har skikkelig mage, hun er veldig tynn.
Er vel veldig individuelt.

Vet også at det sies at man blir fortere stor når man har født før, man får fortere mage :)

Magen min blir større utover dagen, er oppblåst. Nederst på magen er d en bitteliten kul. Og den trykker nok magen oppover, for jeg har blitt større rundt navlen. Buksene klemmer, så har i dag for første gang brukt mammabukse( for de første mnd) og d var utrolig behagelig, blir nok min favoritt framover:)ingenting som klemmer eller strammer!!

Det er nok mye oppblåsthet, men jeg mener jeg ikke burde hatt så mye mage enda når jeg bare tror jeg er en 5-6 uker på vei, men vi får se hva gynekologen sier i morgen.

Slik ser i hvertfall magen ut:
http://img843.imageshack.us/img843/243/bilde0023.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/9475/bilde0024.jpg

Til gjengjeld såg magen ut slik sist gang når jeg var 14 uker på vei:
http://img17.imageshack.us/img17/5663/uke14a.jpg

Lenge siden jeg har drevet med bilder her inne og knappen jeg var vant med er borte så prøver meg litt frem her.

Sikker på at du ikke har tvillinger?
Syntes magen så stor ut til å bare være 8 uker på vei, eller at du har feilregnet.
Så ut som en ordentlig gravide mage det dær ;)

litjejenta skrev:
Sikker på at du ikke har tvillinger?
Syntes magen så stor ut til å bare være 8 uker på vei, eller at du har feilregnet.
Så ut som en ordentlig gravide mage det dær ;)

Og jeg som tror jeg bare er 5-6 uker på vei. Hehe. :P

Tviler på det blir tvillinger, har det ikke i familien og fikk jeg det ikke med full hormon kur sist gang så får jeg det ikke nå når det har gått naturlig. :)

Men hadde vært rå tøft å regnet feil og vært lenger på vei enn jeg tror, MEN jeg tror det er luft og julemat (Selv om når jeg ser på bilder fra sist så er magen min lik som når jeg var 16 uker da). :P

Men svarte så irriterende at jeg ikke husker kodene for å få se bildene rett i posten uten å måtte via den der bilde tingen.

Jeg er gravid med nr 4 og har stor mage :( Veier 57 kg å er 161 cm høy så blir vel snart avslørt :( På kvelden er den diger, ser ut som minst 5 mnd på vei :s Får ikke knept en eneste dongeribukse, tights er tingen ;)

Jeg ser d godt på meg selv. Men har allerede lagt på meg 3 kg, siden jeg må spise hele tiden for jeg er så kvalm. Å alt legger seg på magen og hoftene. Herlig))) men ikke sånn skikkelig gravidmage. Veldig oppblåst er jeg og. Klarer ingen ting som strammer på magen så jeg har en stikk festa i buksa som jeg knepper med. Gleder meg til magen kommer skikkelig så jeg ikke bare ser feit ut! Hehe

Jeg syntes selv at jeg ikke har hatt så veldig med mage, men mest vært oppblåst! Men de to siste dagene syntes jeg den bare har poppa frem, og i går hadde jeg virkelig problemer med å skjule den i vanlige klær! Dessutene er buksene plagsomt trange så nå skal jeg ned å sjekke januar-salget for mammaklær!

Min er flat på morgenen... Og 5 mnd på vei på kvelden... Litt luft kan man si ;)

Har en real tut helt nederst. Er i uke 9 i dag. Klarer ikke holde den inn.
Er (nå) 59 kg og 163 cm. Fikk vite hos gyn i går (på ul) at jeg hadde forstørret livmor, men det er pga jeg er 3. gangs. Så er nok sant at magen kommer fortere og fortere!
På kvelden så ser det ut som jeg er i 5. mnd :P

har endel fra før, men merker at den forandrer seg.. :)
Mye luft - lite baby foreløpig.. Er jo bare 10 uker..

Er jo ikkje så langt på veg....

Men iløpet av dagen blir den så full av mat og luft at den står skikkelig på spreng... Til og med eine kollegaen min, som er suuuuupernervøs for å fornærme nokon klapsa meg på magen :P Haha:P Eg fortalte det til nokon andre kollegaer, og dei blei målløse av at HO hadde tørt å gjere noko slikt:P Hahaha:P
Så neste dag, før eg hadde fått fylla magen opp med mat og diverse, så viste eg og sa at "sjå, no er eg ikkje gravid lenger" :P

Jeg er ganske stor allerede, men er 3 ungen på 3 år så det kan ha noe å si. Klarer ikke skjule magen, verken morgen eller kveld. Håper det stopper opp snart :p

Takk for svar, jenter! Godt det ikke bare er meg....
litjejenta:.....har du sett magen min....? (eller er det kanskje noen andre du kommenterer...)
Off, håper ikke det er 2 der inne....blir sliten bare av tanken... Men vi har snakket om å bestille time til ultralyd for å finne ut av når babyen kommer, siden vi er litt usikre....

Back
Topp