Hvordan ser listen deres ut neste uke..

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
for middager?[:)]

Trenger tips[:D]

Nå må jeg virkelig begynne å storhandle på fredager igjen.. blir sååå dyrt og handler hver dag!

Og tror faktisk jeg skal kutte ut å kjøpe brød.. for her kaster jeg langt over halve brødet annenhver dag.. tror kanskje rundstykker her er en idè... selv om det er kjedelig å måtte vente på at de varmes

Mandag: Spaghetti og kjøttsaus
Tirsdag: Fiskekaker, epletzatziki og bakte tomater
Onsdag: Pølsegryte
Torsdag: Stekt sei
Fredag: Tandoorikylling
Lørdag: Lasagne
Søndag: Ørret med brokkoligrateng

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Mandag: Spagetti og kjøttdeig
Tirsdag: Fiskekaker i saus, grønnsaker og poteter
Onsdag: Strimla svinekjøtt, grønnsaker, saus og risTorsdag: Fiskepinner, saus, raspa gulrot og poteter
Fredag: Taco - foreldrene mine kommer
Lørdag: Pinnekjøtt med tilbehør (skal feire gubbens bursdag)
Søndag: Ut og spise med foreldrene mine

Nam[:)] Hørtes godt ut!

Woker du svinekjøttet sammen med grønnsakene? Hva slags saus bruker du?

ORIGINAL: ~Drutten~

Ang brød....jeg pleier å skjære det opp i den maskinen i butikken, og så deler jeg det i 2 eller 3 poser når jeg kommer hjem. Legger 1 av de i brødskuffen og resten i fryseren[:)]

har prøvd det og.. og synes ikke brødet er så godt etter å ha ligget i fryseren [:)] Men ellers takk for tips[:D]

Da baker du brød selv! I passe str ! [:D]

På coop.no var det en sinnsykt god ukemeny! Mye godt og sunt.. Wok'er med kjøtt, torsk..

Noe kjempe godt for store og små;

Stek strimlet kylling, kok ris og grønnsaker.. Lag en god hvit saus med karri .. Bland alt i en gryte og server med rundstykker! [:D] jammi! =)

jeg og kastet masse brød,så jeg begynte å skjære de opp i butikken og la de i fryseren,så tar vi bare de vi skal ha når vi skal spise...
Tar 5 min å tine de[:)]

Hvis du baker rundstykker selv og fryser de samma dagen så smaker de som nybakt når du tiner dem i micro'n (tar 1min kanskje) [:D]

Back
Topp