Forutenom kontroller på hs og et par barseltreff til nå er det ingenting. Har plantet litt i hagen, ellers er det kun husarbeid, amming, bleieskift, pludring med baby og lekser og sånn med størstemann. Jeg sover når baby sover på formiddagen. Triller kanskje noen småturer om hun skal sove på ettermiddagen. Jeg har en baby som er avhengig av sammenhengende søvn på formiddagen for å være fornøyd resten av dagen og sover da best inne der det er stille, noen ganger med puppen i munnen. Så blir litt låst. Ettermiddagen går fort med lekser og middag og husarbeid og så har dagen gått... Ganske gørr kjedelig i grunn. Håper babyens søvn på formiddagen blir litt mer stabil mtp klokkeslett, så går det kanskje an å planlegge litt. Og etterhvert ta henne sovende med i vogn når hun ikke er så var på lyder lengre.
Rutiner? Vi står opp kl 6, ammer og ordner meg og henne og spiser, så står storebror opp kl 7 og går til skolen kvart på åtte. Kl åtte ammer jeg og så legger vi oss. Forhåpentligvis sover vi i 2-3 timer (med litt amming). Deretter varierer det litt om hun er våken i to timer og sover en halvtime resten av dagen, eller om hun vil sove enda mer. Men hun er avhengig av byssing og plutselig pupp i søvne (hylskriker og må fåes i søvn igjen fortest mulig). Sånn går no dagan...
Sent from my iPhone using BV Forum