AinaPaina
September 2013 <3
Hvorfor ikke?
Hadde ikke nok innlegg sa hun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke?
Vi får satse på at vi ikke går glipp av noehehe tror jeg trykte på "lukket forum" og "søk om å bli medlem" eller noe i den dur.
Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan legge ut ting her? Er det noe som er så hemmelig at de må legge det på er hemmelig forum, så kan man jo bare holde det for seg selv? Eller er jeg teit da ?
Hadde ikke nok innlegg sa hun.
Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan legge ut ting her? Er det noe som er så hemmelig at de må legge det på er hemmelig forum, så kan man jo bare holde det for seg selv? Eller er jeg teit da ?
Fordi alt som ikke er på det lukkede forumet kan komme opp når folk googler tilfeldige ting, og jeg er ikke interessert i å ha bilder av meg eller mitt barn liggende ute helt offentlig til hele verden.
Fordi alt som ikke er på det lukkede forumet kan komme opp når folk googler tilfeldige ting, og jeg er ikke interessert i å ha bilder av meg eller mitt barn liggende ute helt offentlig til hele verden.