Hvordan ser du ut?

Therese W

Gift med forumet
Så denne tråden en gang i natt. Lurer på om det var juni eller juli?! Anyways, tenkte det også hadde vært hyggelig å se hvem vi prater med. :) legg ved et bilde da vel!

Venter en liten skatt i september 2013 <3

image.jpgJa...

Flytt tråden over på den skjulte gruppen så kan det være jeg tørr å legge ut bilde :P

ssuussaa.jpg

img5928o.jpg
Hm..dårlig utvalg av nyere bilder av meg egentlig..Meg og junior,fra sist sommer:)

Det er en bildetråd inne pålukket forum :)

Jeg er passe høy, passe slank og har rødt langt hår :P

Jeg har aldri prøvd. Vet ikke helt hvor man finner den, og hvordan man blir med på den

Vi får satse på at vi ikke går glipp av noe ;) hehe tror jeg trykte på "lukket forum" og "søk om å bli medlem" eller noe i den dur.

Vi får satse på at vi ikke går glipp av noe ;) hehe tror jeg trykte på "lukket forum" og "søk om å bli medlem" eller noe i den dur.

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan legge ut ting her? Er det noe som er så hemmelig at de må legge det på er hemmelig forum, så kan man jo bare holde det for seg selv? Eller er jeg teit da ?

Det er bare å ta kontakt med en moderator, så får dere tilgang :)

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan legge ut ting her? Er det noe som er så hemmelig at de må legge det på er hemmelig forum, så kan man jo bare holde det for seg selv? Eller er jeg teit da ?

Synes det er veldig greit å ha et sted der ikke "alle" kan se hva jeg skriver jeg. Feks med denne bildetråden, jeg hadde ikke lagt ut bilde av meg selv eller mine barn for et åpent forum. :)

Back
Topp