Hvordan ser dine eggløsningstester ut?

-lilo-

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen.

jeg bare lurer på hvordan eggløsningstestene dine ser ut når du har positiv test? Jeg har hatt høye EL-tester, men når jeg ser andre sine eggløsningstester så er det mye høyere enn mine, så vil det si at jeg ikke har eggløsning?

legger med et bilde av mine eggløsningstester fra forrige PP.
upload_2020-5-10_15-30-17.png
 
3244588F-302B-48DE-B128-BB075D2AC5A4.jpeg Dette er fra forrige syklus :) denne syklusen har jeg ikke testa etter el :)
 
wææ, skjønner ikke hvorfor jeg ikke får så høye tester
Har du prøvd å tempe? Da finner du ut om du har eggløsning :) kan hende du er av de med ille kort lh topp og sliter med å fange opp el på strimler. Hvor lang syklus har du? Om du har regelmessige sykluser så har du nok el! Det sa hvertfall min gyn til meg forrige uke :)
 
Har du prøvd å tempe? Da finner du ut om du har eggløsning :) kan hende du er av de med ille kort lh topp og sliter med å fange opp el på strimler. Hvor lang syklus har du? Om du har regelmessige sykluser så har du nok el! Det sa hvertfall min gyn til meg forrige uke :)

Jeg har i mellom 27-29 syklusdager. Jeg forstår meg ikke helt på tempingo_O ser at folk sier man må tempe tidlig, hvorfor kan man ikke teste midt på dagen? Og hvorfor må ha to desimaltall? Har bare 1 på den jeg har.
 
Back
Topp