Hvordan ser din frokost/lunsj ut?

Lykke 3

Elsker forumet
Her er min frokost/lunsj i dag.. Pleier å spise horn men i dag er formen så elendig :( p ImageUploadedByBV Forum1446106938.283440.jpg

Gleder meg til dette er over, og at kroppen vil ha vanlig mat.. :o

Hehe... Jeg spiser alltid havregryn med melk og sukker på. Prøver å holde den så lenge jeg klarer, men godt er det ikke lenger ;-)

Spist en halv skive med norvegia.

Jeg har (gjen)oppdaget leverpostei med agurk! Jeg har tenkt på det til og fra under hele svangerskapet, men fikk fingen ut og lagde meg ei skive selv om det egentlig bø meg i mot. Også var det så godt! Føler det har litt effekt mot kvalmen også.

To knekkebrød med smør, leverpostei og hvitost! Jippi! Frokost! Hehe

Ritz-kjeks, banan, og farris og eplejuice. Gleder meg til kvalmen forsvinner!

image.jpeg Her er min frokost i dag :-p

Leverpostei med agurk eller sylteagurk. Eller brunost med masse salt smør under :)

To havreknekkebrød med leverpostei (grov fra folkets favoritter, SÅ god) og agurkskiver. Sunt og godt.

Mange som spiser det samme :) :)

Som oftest to brødskiver til lunsj. Ikke like lett å finne pålegg på jobb. Vil egentlig spise brien, men kan jo ikke det. Og ikke så mye annet pålegg som frister. Har også salatbar og varmmat, men holder meg som oftest til brødmat.

Hvit bagel med ost. Spiser aldri hvitt brød ellers, men det er enklest å få ned. Som blir nede. Og ananas. Har fått dilla på ananas...

Lunsj ble to skiver med norvegia. Skikkelig variert i kosten :p forrige gang spiste jeg skive med norvegia med agurk på gjennom hele svangerskapet!

Jeg spiser polarbrød til frokost. Hadde aldri smakt det før, men nå får jeg i meg 1 hver morgen, har som regel leverpostei på, eller makrell i tomat, eller standard, ost, skinke, paprika og agurk. Og et glass melk! Jeg blir kvalm fra formiddagen og utover, så frokost er som regel ingen problem for meg:)

Har vært sykemeldt de siste dagene, men når jeg har jobbet har jeg alltid startet dagen med en gulrot. Brødmat er ikke like godt lenger.

Hehe! Må le litt! Kjørte skive m ost og bringebærsyltetøy t frokost. Siden har jeg blitt ganske uggen som tiltar... Så d har jeg akkurat forsøkt meg på en Isabell vaniljeis og en håndfull peanøtter ;) og d er ganske lenge siden jeg måtte kjøre d trikset så tidlig på dagen (har vært ganske ok i d siste, men blitt kvalm på kvelden om jeg har gjort "for mye") håper jeg blir stabilt bedre straks! Skal tilbake på jobb på mandag! Jeg SKAL!!! :)

Kjenner jeg blir frista av alt her inne! :p
Jeg har frem til nå spist en del brød, men nå begynner jeg å kjenne på det at jeg egentlig ikke tåler gluten..
Frister veldig med egg og bacon fremover da! :p tror jeg får kjøpe inn noen pakker av hver av de :p

I dag ble frokosten restepizza fra i går kveld :)

Fikk i meg et fint rundstykke med litt ost på. Og eplejuice med litt farris oppi.

Back
Topp