Hvordan ser det ut hjemme hos deg akkurat nå?

Haha, jeg er på hyttetur - totalt er vi 4 voksne og 5 barn. Sko, regntøy, leker, sand og gress er all over. Men hjemme er det greit; mannen er nemlig ikke på hyttetur og har (forhåpentligvis) kontroll på huset ;)

Ser ikke noe bedre hos oss. Mannen tar seg av alt. Og tror han er lei i det siste hahaha

Flyter leker over alt her

Eg går gjennom huset og ser på alt som bør gjøres..har i tillegg som mål å pusse opp kjøkken, stue og gang før februar..også går eg bare og setter meg i sofaen igjen :p

For å si det sånn....Jeg har støv på hjernen og liker å vaske... meeeen nå ligger det døde fluer over alt, for jeg har ikke støvsugd på over en uke. klesvasken er brettet,men har ikke kommet inn i skapet. Gleder meg til jeg kommer i litt bedre form. Har fått vært på fyllinga og kastet masse søppel i dag da :-)

Herregud jeg digger tråden her nå!!! :D
Smuler på bordet, overfylte skittentøysdunker på vaskerommet, hybelkaniner og støv på gulvet og skulle ha byttet på senga til guttunger før helgen, kjøkkenet unngår jeg til jeg skal lage mat...
Jeg har nettopp våknet etter en 3-timers og føler meg helt susete i hodet.

Her ser det ikke ut. Passer opp kjøkkenet og alt inventar er flyttet inn på peisestua. Det er støv overalt. Gidder ikke gjøre noe med det før vi begynner å nærme oss ferdig.

Ser helt jævlig ut her. :p Mannen er kjempeflink, men vasken har pels, klær henger på tørkestativ i evigheter, tung overalt og bunker med klær jeg har kastet rundt om morgenen fordi ingenting passer når jeg har Pamelapupper og oppblåst mage :woot:

Ser ikke ut her hjemme.. Mannen vasker opp, støvsuger og gjør så godt han kan. Jeg klør etter å rydde og hjelpe til, men energien er bare IKKE der...

Formen er blitt bedre de siste dagene og i helgen har jeg sett bunnen på skittentøysdunkene på vaskerommet :D :D :D

Her ser det ut slik det alltid gjør, selv om formen min er helt pytonhar jeg en fantastisk mann som holder hus og hjem I orden når jeg ligger halvdød på sofaen, pluss at han bygger veranda på utsiden ☺ Jeg har støv på hjernen og får kløe om ting ikke er I nogen lunde orden så jeg tillater ikke at det skal bli rotete rundt meg, orker jeg så tar jeg gjerne ut mine siste krefter på husarbeid. Når det skal sies er ikke formen like ille hvær dag ☺

Her ser det helt grusomt ut :P Jeg har ikke ork til å rydde å vaske, og mannen gjør ikke så fryktelig mye her! :P

Back
Topp