hvordan ser den ut

tafas

Elsker forumet
er det normalt at hodet til tissen er spiss?[8|]dårleg forklart, men mener at den ikke er rund som jeg trodde var normalt

gutt tiss mener jeg da[:D]

gutten er omskjært, så det er hodet uten forhud det er snkke om
dere som sier ja, hvorfor mener dere det?
gutten til jeg kjenner har den sånn og hun er litt engstelig for dette..er det noen sider jeg kan lese om?

jeg har ikke sett noen spisse, men det er sikkert normalt

ORIGINAL: tafas

er det normalt at hodet til tissen er spiss?[8|]dårleg forklart, men mener at den ikke er rund som jeg trodde var normalt

gutt tiss mener jeg da[:D]

dere som sier ja, hvorfor mener dere det?
gutten til jeg kjenner har den sånn og hun er litt engstelig for dette..er det noen sider jeg kan lese om?

min gutt sin tiss er spiss ja, litt avrundet kanskje. Men den har ingen hodet sånn som eg voksen tiss har, derfor tror eg forhuden legger seg som en spiss! hehe...dårlig forklart..

Ja, når forhuden ligger over,til vanlig, blir den litt spiss som du sier. Når forhuden trekkes litt tilbake blir den rundere....[8D]

ORIGINAL: Torben sin mamma

min gutt sin tiss er spiss ja, litt avrundet kanskje. Men den har ingen hodet sånn som eg voksen tiss har, derfor tror eg forhuden legger seg som en spiss! hehe...dårlig forklart..

Hehe, jeg skjønner hva du mener, samme her! Med min gutt altså[:D]

ORIGINAL: neselo

Ja, når forhuden ligger over,til vanlig, blir den litt spiss som du sier. Når forhuden trekkes litt tilbake blir den rundere....[8D]

ja, men jeg snakker om når forhuden trekkes ut så er den spiss--

ORIGINAL: MammaLilleTrille

ring legen da vettu hvis hu er veldig engsterlig

mammaen er litt engstelig..jeg fikk sett på den igår, den er som hun beskrev til meg,,spiss ..sa til henne at hun kunne ringe til lege ell helsestasjon..men jag har lovet henne å spørre folk her om det er noen som har barn sånn ell vet om det

Back
Topp