Hvordan senke skuldrene og få de 2 neste månedene til å gå fortere?

LoffIMagen

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Septemberlykke 2024
Etter 3 kjemiske sitter jeg nå med positive tester igjen, men jeg klarer ikke å slappe av og er redd for at det kan ødelegge for meg. Har noen noen tips til hvordan jeg kan senke skuldrene og få dagene til å gå?

For det første- gratulerer så masse.

For det andre- jeg digger kallenavnet ditt :D

Og til spørsmålet ditt: nå som det går mot sommerferie prøver ihvertfall jeg å holde meg busy med sommerlige ting: bade, grille, være ute, møte venner og familie, hagearbeid, sole meg, og alt annet man gjør. Vi drar på hytta i sommer og kommer til å være ute med båt og kose oss (selvfølgelig ikke alle som har den miligheten). Prøv å dyrk en ny hobby eller fokuser på trening og helse, og sunn mat. Jeg vet så godt at distraksjoner i to måneder er vanskelig. Men jeg tenker sånn at hver kveld jeg legger meg er en seier og ett skritt nærmere målet. Og når jeg da våkner neste morgen har % for SA justert seg enda litt mer ned. Små seiere og å nyte sommer er min "taktikk" for å få tiden til å gå ihvertfall :D

Har ikke noen gode svar til deg. Jeg prøver å ikke tenke på at jeg er gravid, men kjenner mer og mer på at jeg virkelig vil dette skal gå bra etter som dagene går. Hadde en sa i april som jeg på en måte hadde forberedt meg på at ville komme, men klarer ikke tvinge meg selv til å ikke glede meg over graviditeten heller :P Håpløst råd, men prøv å ikke tenke så mye på det. Håp på det nede og forvent det verste så kan en bare bli positivt overrasket :rolleyes:

Håper det går bra med oss alle. Forstår din bekymring så godt. Har en SA og MA bak meg. Vil bare at tiden går fort nå♥️
Ser at @Iceicebaby har kommet med masse bra ideer til hva vi kan gjøre. Tusen takk♥️
Vi kommer til å bli mammaer i feb 2021♥️❤️♥️

For det første- gratulerer så masse.

For det andre- jeg digger kallenavnet ditt :D

Og til spørsmålet ditt: nå som det går mot sommerferie prøver ihvertfall jeg å holde meg busy med sommerlige ting: bade, grille, være ute, møte venner og familie, hagearbeid, sole meg, og alt annet man gjør. Vi drar på hytta i sommer og kommer til å være ute med båt og kose oss (selvfølgelig ikke alle som har den miligheten). Prøv å dyrk en ny hobby eller fokuser på trening og helse, og sunn mat. Jeg vet så godt at distraksjoner i to måneder er vanskelig. Men jeg tenker sånn at hver kveld jeg legger meg er en seier og ett skritt nærmere målet. Og når jeg da våkner neste morgen har % for SA justert seg enda litt mer ned. Små seiere og å nyte sommer er min "taktikk" for å få tiden til å gå ihvertfall :D

Tusen takk❤️ Skal prøve å følge rådene dine. Gikk veldig mye opp i vekt med første, så var en god idé å bruke tiden på å tenke på helse i stedet for❤️

Back
Topp