Etter 3 kjemiske sitter jeg nå med positive tester igjen, men jeg klarer ikke å slappe av og er redd for at det kan ødelegge for meg. Har noen noen tips til hvordan jeg kan senke skuldrene og få dagene til å gå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For det første- gratulerer så masse.
For det andre- jeg digger kallenavnet ditt
Og til spørsmålet ditt: nå som det går mot sommerferie prøver ihvertfall jeg å holde meg busy med sommerlige ting: bade, grille, være ute, møte venner og familie, hagearbeid, sole meg, og alt annet man gjør. Vi drar på hytta i sommer og kommer til å være ute med båt og kose oss (selvfølgelig ikke alle som har den miligheten). Prøv å dyrk en ny hobby eller fokuser på trening og helse, og sunn mat. Jeg vet så godt at distraksjoner i to måneder er vanskelig. Men jeg tenker sånn at hver kveld jeg legger meg er en seier og ett skritt nærmere målet. Og når jeg da våkner neste morgen har % for SA justert seg enda litt mer ned. Små seiere og å nyte sommer er min "taktikk" for å få tiden til å gå ihvertfall