Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har tenkt til å kjøpe sprinkelseng, på et tidspunkt blir den tatt i bruk[emoji4] Har tenkt å ha Leander-vugge på stua. Så blir det sikkert sprinkelsengen inn på rommet vårt første tiden[emoji177]
Her hadde vi sprinkelseng med første, og det var greit nok det altså. Men denne gangen har jeg faktisk (allerede) kjøpt en Chicco next2me [emoji16] hørt mye godt om den, og tenker selv det vil være litt lettere å slippe å måtte løfte inn og ut av sprinkelseng midt på natten
Vi hadde sprinkelseng til de 3 første. Da skrudde vi av ene langsiden, og festet den helt inntil vår seng. Greit å ha baby så nær sol mulig [emoji4] i tillegg har vi hart hengevugge eller leandervugge i stuen, men de har blitt lite brukt, så denne gangen blir det nok bare lekegrind. (For å ha en trygg soveplass når storesøsken leker rundt)
Vi skal ha bedside crib på vårt rom og sprinkelseng på barnerommet. Skal ikke ha vugge denne gangen. Det var en liten kamp å få hun første ut av vugga og i sprinkelseng
Tenker å bruke vogna inne/på verandaen, ellers antar jeg at babyen blir liggende i senga våres og mannen blir kasta ut pga plassmangel [emoji23][emoji23]
Men har vurdert å sjekke chicco next to me.
Samtidig hadde jeg ikke behov sist. Men denne babyen blir nok en helt annen type enn forrige, så kanskje det funker med en bedside Crib nå[emoji57]
Bæresjal skal jeg iallefall bruke fra dag 1 denne gangen [emoji38]
Her blir det sprinkelseng på vårt rom og vugge/lekegrind/etelleranna på stua, men har ikke bestemt meg ennå. Vi hadde vugge til førstemann, men den er veldig lav og så er jo førstemann her så kanskje det blir en hengevugge eller høy lekegrind [emoji4]
Kurv med stativ tror jeg.
Har hatt en vugge til de to andre, men den er så lav, trang og tett, og den henger fritt på understellet så jeg syns den er vanskelig å "manøvrere" ungen nedi.
Jeg brukte vugge med førstemann, før han brukte sprinkelsenga. Sprinkelsenga sto i stuen i begynnelsen faktisk, men ble aldri brukt for lille sov bare på meg.
Kjøpte bedsidecrib når jeg var gravid sist som endte i MA. Håper jeg får brukt den med denne. Blir nok litt samsoving også som
med nr 1. [emoji4]