Hvordan sa dere det?

Lykkeelig

Andre møte med forumet
Hei og opp..
Har tenkt å skrive at vi er gravide på facebook i dag eller i morgen da jeg er akkurat 12 uker i morgen.
Hvordan sa dere andre det?
Trenger tips og inspirasjon:)
Foreldre, familie og nære venner vet det allerede, men syns det er greit å "si" det selv via facebook også..:)

Jeg sa ingenting på facebook før ultralyden i uke 18 når vi visste kjønn, da bare la jeg ut et bilde fra ultralyden. Denne gangen har jeg ikke sagt noe enda, men nå pleier jeg heller ikke skrive så mye på facebook.

Vi sa heller ingenting på Facebook før etter ul i uke 18. Da skrev vi bare at vi hadde vært på ul og sett at det var en liten gutt som bodde i magen :-)

Vi sa ingenting på facebook heller før etter ultralyden som vi var på i uke 20 først pga at legene trudde jeg var kortere på vei enn det jeg var. Og da skrev vi bare at vi hadde vært å hilst på lille og når termin var... 

Nå i mitt andre svangerskap så fikk min familie vite det veldig tidlig, siden jeg hadde en blødning og ble ganske satt ut :/ Men på juleaften fikk foreldra og familien til min samboer vite det, jeg var da 9 uker på vei..Ble jo en veldig fin julegave det:) Dessverre klarte ingen holde seg,å de la det ut på facebook m engang,og da var det spredd.. Men alt har jo gått bra, heldigvis :) 32+1 nå..

Jeg er 17 uker i morgen, men har ikke tenkt å si noe på Facebook før vi har vært på ultralyd om en uke å ser at alt er greit:-) da har jeg tenkt å enten leggje ut ultralydbildet, eller kjøpe ett klesplagg til babyen å legge ut:-) eller kanskje begge deler:p

Har ingen planer om å offentliggjøre det på facebook før etter ordinær ul om vi kommer så langt.. Men ser jo at mange skifter profilbilde til et slikt "bolle i ovnen" bilde d, syns den er litt morsom jeg!

Vi skulle egentlig vente til etter uke 12 med å publisere noe på nett... men etter hvert var det en del som visste, og vi bestemte oss for å gjøre det, men var da rett rundt hjørnet ( i uke 11 om jeg husker rett). 
Hadde ikke klart å vente til etter ultralyd :,) 

Vi skulle egentlig vente til etter uke 12 med å publisere noe på nett... men etter hvert var det en del som visste, og vi bestemte oss for å gjøre det, men var da rett rundt hjørnet ( i uke 11 om jeg husker rett). 
Hadde ikke klart å vente til etter ultralyd :,) 

Hei! :)

Vi tenkte å vente med å offentliggjøre det til uke 12.
Skal legge ut et bilde på facebook av datteren vår på 1 år, ikledd en body med trykket:
"Jeg skal bli storesøster" :)
Hadde nok ikke klart å vente til UL i uke 17/18, er redd magen ville syns lenge før det uansett...

Back
Topp