Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ReveEnka
Ok.. Da har jeg missforstått litt.. Men jeg tenker på at han ikke får ha mini på overnatting og noe særlig samvær, iallefall til han får hjelp..... Holder det med mekling da kanskje ?
Ok.. Da har jeg missforstått litt.. Men jeg tenker på at han ikke får ha mini på overnatting og noe særlig samvær, iallefall til han får hjelp..... Holder det med mekling da kanskje ?
ORIGINAL: Lissyjane
Men det kan ikke du bestemme[;)] Det skal holde med mekling ja. men det spørs hva problemer han har. Man kan ikke nekte faren overnatting uten gode grunner.
ORIGINAL: Lissyjane
Men det kan ikke du bestemme[;)] Det skal holde med mekling ja. men det spørs hva problemer han har. Man kan ikke nekte faren overnatting uten gode grunner.
Han er bipolar - nekter å ta lithium..
Han har problemer med temperament..
Han har hatt rusproblemer, og tyr fort til det om noe ikke går hans vei..
Han røyker hasj (ikke at det er det værste, men det jo ulovlig)
Han spiller heller wow enn å gjøre noe som helst med barnet..
Jeg har til nå stått for alt barnestell alene, (barnet ble født med en misdannelse som gjør at det er mye ekstra stell).. Han setter sine egne behov fremfor minis...