Hvordan så din slimpropp ut?

Har bare sett slimproppen 1 gang.

Da var den lys-gul-aktig slim-klump, og masse lange slim-tråder etetrpå...    Også litt blod-tråder i det. 

Snuppa ble født 3 døgn senere. (uke 28)

Litt "gulere" enn en vannmagnet..
Vannet gikk ca 10min etter...

Brunt hår, blå øyne, 185 høy.. Passe slank! (Bf er en slimpropp[:D])

stod å dusja og såg en "slim,blod ål" gå ned i sluken...gikk nesten 2 døgn fra slimproppen gikk til barnet var ute.....

men fødselen gikk ikke narturlig,både vannet ble tatt og fødselen og riene var kunstige[&o]

ORIGINAL: H i l l a

Så aldri noe til den der berømte slimproppen!

Ikke jeg heller....

den gikk imens eg var i fødsel [8D]

Da eg hadde 2-3 cm... ca et døgn før han kom ut

slim og blod ja....nææææsti[:'(]

Merket det kun med andremann, slim med litt blod i, gikk samme dag som fødsel begynte.

tykt lysegrønt slim.. sist kom den første delen av den noen timer før vannet gikk.. når vannet gikk kom resten av slimproppen samtidig som vannet fossa..

MASSE blankt slim med blod i... gikk lørdag kl 16.30 og snuppa var ute mandag 01.21...

Den så ut som en glassmagnet med bittelitt blod i. Fødselen begynte begge gangene med den gikk! Ellser med nr 2 gikk vannet også kom slimproppen etter noen min!

Slik:

Bortsett frå at litt hang igjen i papiret [8D]

Slimproppen gjekk fredag 19. februar 2010 rundt 22-2300, riene byrja ei veke seinare kl 15.10 :P Men då kun som murringar.. og så var han ute dagen etterpå :)

ORIGINAL: prøveresiden2007

ORIGINAL: MammaKarri82

Så ut som den greia på bogskinka[8|][8D] Kanskje et par cm slimklump... lillegutt kom en uke etterpå[:)]

Kommer nok alltid til og tenke på det hver gang jeg spretter en bogskinke[:D]

Kommer nok ikke til å spise bogskinke på en stund jeg ^^,

har bare sett den i en av tre fødsler. Med mellomste.. Det var en mørkerød klump med slim.. Som jordmora fikk i hånda når hun tøyde litt for å kanskje sette igang noe. Dama strålte jo som en sol når hun holdt hånda opp for å vise. Følte ikke helt den samme begeistringen... [8D] Ungen var ute under et døgn etterpå ihvertfall. 

Det var egentlig bare masse blod med litt slim i.. Den gikk kl. 17.30 på søndag, og kl. 03.00 natt til mandag begynte riene[:)] Vesla ble født kl. 15.34 på tirsdagen[:)]

Jeg har født 3 ganger men bare sett den andre gang jeg fødte. Da gikk den i uke 32 og jeg fødte i uke 38. Var mye slim blandet med blod å den gikk over flere dager.

Back
Topp