Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg lurer på om den gikk litt 1-2 uker før fødsel.. kom litt blankt slimaktige greier.. Fødte 1 uke før termin.. og da vannet gikk kom proppen i flere biter... grønne slimete klumper... om det var propp ukene før vet jeg ikke, men var ihvertfall blankt slim på papiret 1-2uker før fødsel.
En real snørrklyse kom første gang ca tre og et halvt døgn før han ble født. Andre gang kom den ikke, eller jeg la ikke merke til det ihvertfall, så sikkert under fødselen.
Min slimpropp gikk over over flere dager. Så ut som veldig tykk utflod, blanda med litt blod innimellom. Første del gikk fredag 16.oktober, siste rest søndag 18.oktober. 20.oktober gikk vannet og riene begynte og på natta til 21.oktober var fødselen over. Så det hele bagynte og var over iløpet av ca 5 dager.
Det var bare en helt blank klump med slim.
Den var gått på turen til sykehuset, jeg ble målt til 4-5 cm like etterpå, og snuppa ble født sånn 7 timer etterpå.