Hvordan så din slimpropp ut?

Tykt slim blandet med blod. [X(]

Gikk to dager før fødsel begge gangene.

Jeg lurer på om den gikk litt 1-2 uker før fødsel.. kom litt blankt slimaktige greier.. Fødte 1 uke før termin.. og da vannet gikk kom proppen i flere biter... grønne slimete klumper... om det var propp ukene før vet jeg ikke, men var ihvertfall blankt slim på papiret 1-2uker før fødsel.

Så ut som den greia på bogskinka[8|][8D] Kanskje et par cm slimklump... lillegutt kom en uke etterpå[:)]

slim med blod"tråder" i...fødseln starta dagen etterpå[:)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Så ut som den greia på bogskinka[8|][8D] Kanskje et par cm slimklump... lillegutt kom en uke etterpå[:)]

En real snørrklyse kom første gang ca tre og et halvt døgn før han ble født. Andre gang kom den ikke, eller jeg la ikke merke til det ihvertfall, så sikkert under fødselen.

Skikkelig seig gulaktig slimklyse [8D] vel eller den begynte å gå 3-4 dager før fødsel i småbiter, helt ulikt kosistens enn utflod i alle fall...

Min slimpropp gikk over over flere dager. Så ut som veldig tykk utflod, blanda med litt blod innimellom. Første del gikk fredag 16.oktober, siste rest søndag 18.oktober. 20.oktober gikk vannet og riene begynte og på natta til 21.oktober var fødselen over. Så det hele bagynte og var over iløpet av ca 5 dager.

Det var bare en helt blank klump med slim.
Den var gått på turen til sykehuset, jeg ble målt til 4-5 cm like etterpå, og snuppa ble født sånn 7 timer etterpå.

den var en litt firkantet gulaktig geleklump (gummiaktig konsistens) på 1cm i diameter ca og 2cm lang ca. Ikke noe blod eller slim.

Den "gikk" sent onsdag kveld, og kl 04.00 natt til fredag startet fødselen.

Masse masse blankt halvtykt slim med blod iblandet. Gikk et par timer etter vannet gikk (fødselen startet med vannavgang og rier).

Så aldri noe til den der berømte slimproppen!

Den var som en glassklar, gjennomsiktig geleklump, med mye "slim"... Gikk natt til fredag, fødte natt til mandag.

en slimklomp som datt ut da e tørka me.(hele kom ut på en gang)7,5t etter på hvar ho ute

med lille så merka e ikke slimpropen gjik..men fra vanne gjik til ho var ute tok det 2timer

Back
Topp