Hvordan rier virker

MammaMassør

Glad i forumet
Jeg vet ikke om det er lov å linke til YouTube. Så da gjør jeg ikke det.

Men jeg vil fortelle om en fin video jeg så på YT om hvordan rier virker. Kjempe fint forklart om rier og kynnere. [emoji7][emoji173]️

Man kan finne videoen om man søker «this is how contractions work».

Håper jeg ikke bryter reglene om linking i denne posten. For det er ikke meningen. [emoji5]

Er det den som blir vist med en ballong med ball inni? I så fall var den veldig opplysende og enkel å forstå! [emoji4]

Så bra :-) Takk for tips! Denne skal sees senere i dag :)

Er det den som blir vist med en ballong med ball inni? I så fall var den veldig opplysende og enkel å forstå! [emoji4]

Ja. Det er den. Jeg har født før, har utdanning innen anatomi. Men den var mer informerende enn alt annet eg har sett. [emoji4]

Ja. Det er den. Jeg har født før, har utdanning innen anatomi. Men den var mer informerende enn alt annet eg har sett. [emoji4]
Jeg har også født før. Det er dette de burde vise på fødselsforberedende kurs! Det kurset jeg var på sist var ikke i nærheten av å være så oppklarende.

Det var artig å se på, takk for tipset! :joyful:

Takk for tips[emoji7][emoji7] den var veldig bra!!

Den var veldig bra! Har vist den til mannen som verger seg veldig for å se noe "ekkelt" om jeg prøver å vise han noe info rundt fødsel. Når jeg sa det var en ballong og golfball ble den godkjent og han synes den var veldig nyttig! :D

Back
Topp