Hvordan regner jeg?

du tar utgangspunkt i menstruasjonens første dag,altså dag 1 :-) du finner terminkalkulator på babyverden,eller om du googler også ;)

og evt taster inn sykluslengde og..men siden du har/hadde spiral,så er det kanskje litt mer usikkert....har ikke peiling desverre ;)

Terminkalkulatoren til babyverden (mener det var den) kan regne ut fra unnfangelse. Blir jo hvertfall en ca termin å forholde seg til frem til ul;)

Ville tatt utgangspunkt i siste dato og gjennomsnittssyklus(28d). Kjenner du trådene oppi der da?

Terminkalkulatoren til babyverden (mener det var den) kan regne ut fra unnfangelse. Blir jo hvertfall en ca termin å forholde seg til frem til ul;)
Unnfangelse kan skje opptil 7 dager etter sex, så man skal være bra sikker på når EL var for å gå ut i fra den tenker jeg :)

Du har ikke en slik digital test du kan ta før ul, de forteller deg ca uker :)

Jepp.. Jeg følte meg kjempe lurt når jeg tok den i forrige svsk.. Jeg var kjempe nysgjerrig på hvor langt jeg var på vei. Så reklamen på tv fra cb (talla i bakgrunnen viste jo opp til over 7 ). Etter å ha kjøpt den til ca 200 kr, fikk jeg til svar 3+ . Helt bortkastet for oss som ikke planlegger svsk, og ikke merker symptomer den første tiden :(

Går virkelig de norske bare til 3+? Jeg har amerikanske og de går til 5+.... Norske rææl!

Back
Topp