Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er varmen over her, men han reagerte ikke noe spesielt på varmen i grunn. Nå har vi stort sett holdt oss innendørs for å ikke bli spist opp av kleggen da.
Februar-14 mamma <3
Har vørt helt sykt mye herKjedelig med kleggenHer har vi heldigvis hatt lite med det
![]()
Jeg er så sjukt redd for slike flyvende vesen som stikker og biter, helt teit i know, men har alltid vært det.. Vi snakker hysterisk! Begynner å grine om jeg er i en setting der jeg ikke bare kan stikke av.. Slik som hvis jeg er ute med jørgen feks.. Så.. Jeg sitter inneMai-Eline hadde 39.5° i feber på mandag. Så kjøpte pappa og mannen min air condition og ei bordvifte da de var i Tromsø. Nå har varmen gitt seg litt. Det er så deilig. Vi har ekstremt mye klegg her på Sjøvegan også, BMC, selv om vi faktisk bor i fjæra. Haha! Kan ikke trille tur uten myggnettingen godt over vogna. Trilla tur i dag med mannen min. Nå er han dekt på leggene og armene av store sår. Men mange klegger ble myrdet. Hehe!
Jeg er så sjukt redd for slike flyvende vesen som stikker og biter, helt teit i know, men har alltid vært det.. Vi snakker hysterisk! Begynner å grine om jeg er i en setting der jeg ikke bare kan stikke av.. Slik som hvis jeg er ute med jørgen feks.. Så.. Jeg sitter inneog jeg har ALDRI blitt stukket/bitt/brent, så jeg aner liksom ikke hva det er snakk om engang
sambo mener jeg bare må bli stukket, så blir jeg kurert! Ikke heeeelt enig jeg asså!
Februar-14 mamma <3
Bra det ikke bare er megJeg er redd veps, klegg og edderkopper. Jeg løper! Vanskelig å løpe med barnevogn...