Hvordan regaerer deres søte små på varmen?

sbr

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Her tar lille det egentlig ganske bra, er flink å gi han vann.

Nå er varmen over her, men han reagerte ikke noe spesielt på varmen i grunn. Nå har vi stort sett holdt oss innendørs for å ikke bli spist opp av kleggen da.

Februar-14 mamma <3

Nå er varmen over her, men han reagerte ikke noe spesielt på varmen i grunn. Nå har vi stort sett holdt oss innendørs for å ikke bli spist opp av kleggen da.

Februar-14 mamma <3

Kjedelig med kleggen :( Her har vi heldigvis hatt lite med det :)

Kjedelig med kleggen :( Her har vi heldigvis hatt lite med det :)
Har vørt helt sykt mye her :( men så bor svigers midt i skauen også da :p

Februar-14 mamma <3

Går egentlig veldig bra.. Vært litt vanskelig for han å sove, men bortsett fra det går der bra.. Ga han vann for første gang i dag.. Det tror jeg falt i smak.

Vi var to dager i Oslo, det var ganske slitsomt med lite søvn på dagen. Det var jo så ekstremt varmt! ble bare tull med søvn, og jeg synes også hun er mer grinete.
Nå er vi på fjellet med litt bedre temperatur, men søvnen og humøret er fortsatt påvirket.
Varme og baby er dårlig kombinasjon!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Han reagerer ikke så mye på det. Får ligge i bleia og sprelle, lufter rumpa godt av og til og da storkoser han seg:p Men han har fått litt varmeutslett pga varmen, så synes litt synd på ham. Spiser litt oftere av puppen og tilbyr oftere nå når det er varmt:)

Han har de to siste dagene vært masse i badestampen sin på terrassen og i dag var det så varmt at han ikkje ble annet enn glad når han kjente han satt i armene til mamma og vi trakket oppi det store bassenget :D ligge mellom beina mine og sprelle med armer og bein, la han litt på magen i vannet.. Han var heeelt i hundre... Elsker å svømme!!

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Han reagerer ikke noe spesielt annet enn at det har vært litt vanskeligere for han å sovne på dagen enkelte ganger pluss at jeg mistenker at varmen er årsaken til at han har våkna mer på natt de siste dagene.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her soves det masse! Også spiser han masse som resulterte I at han pissa gjennom 4'er bleia ei natt (hadde skifta 2 ganger allerede!)

• Liker
Reactions: BMC
Mai-Eline hadde 39.5° i feber på mandag. Så kjøpte pappa og mannen min air condition og ei bordvifte da de var i Tromsø. Nå har varmen gitt seg litt. Det er så deilig. Vi har ekstremt mye klegg her på Sjøvegan også, BMC, selv om vi faktisk bor i fjæra. Haha! Kan ikke trille tur uten myggnettingen godt over vogna. Trilla tur i dag med mannen min. Nå er han dekt på leggene og armene av store sår. Men mange klegger ble myrdet. Hehe!

Mai-Eline hadde 39.5° i feber på mandag. Så kjøpte pappa og mannen min air condition og ei bordvifte da de var i Tromsø. Nå har varmen gitt seg litt. Det er så deilig. Vi har ekstremt mye klegg her på Sjøvegan også, BMC, selv om vi faktisk bor i fjæra. Haha! Kan ikke trille tur uten myggnettingen godt over vogna. Trilla tur i dag med mannen min. Nå er han dekt på leggene og armene av store sår. Men mange klegger ble myrdet. Hehe!
Jeg er så sjukt redd for slike flyvende vesen som stikker og biter, helt teit i know, men har alltid vært det.. Vi snakker hysterisk! Begynner å grine om jeg er i en setting der jeg ikke bare kan stikke av.. Slik som hvis jeg er ute med jørgen feks.. Så.. Jeg sitter inne :p og jeg har ALDRI blitt stukket/bitt/brent, så jeg aner liksom ikke hva det er snakk om engang :p sambo mener jeg bare må bli stukket, så blir jeg kurert! Ikke heeeelt enig jeg asså! :p

Februar-14 mamma <3

Jeg er så sjukt redd for slike flyvende vesen som stikker og biter, helt teit i know, men har alltid vært det.. Vi snakker hysterisk! Begynner å grine om jeg er i en setting der jeg ikke bare kan stikke av.. Slik som hvis jeg er ute med jørgen feks.. Så.. Jeg sitter inne :p og jeg har ALDRI blitt stukket/bitt/brent, så jeg aner liksom ikke hva det er snakk om engang :p sambo mener jeg bare må bli stukket, så blir jeg kurert! Ikke heeeelt enig jeg asså! :p

Februar-14 mamma <3

Jeg er redd veps, klegg og edderkopper. Jeg løper! Vanskelig å løpe med barnevogn...

Jeg er redd veps, klegg og edderkopper. Jeg løper! Vanskelig å løpe med barnevogn...
Bra det ikke bare er meg ;) har løpt noen runder langs veien her med barnevogna gitt, men de to siste ukene har jeg ikke orka prøve engang. Synd for jørgen å ligge inne, jeg får jobbe litt med skrekken min til neste sommer....

Februar-14 mamma <3

Her har det vært 25-30 grader i en uke. På mandag fikk hun vaksine og hadde rundt 38 i feber tom onsdag. Hun har nesten ikke tisset. I natt og på morgenen i dag har hun tisset greit, men litt lite igjen i dag. Men hun er i fin form. Så da svetter hun det bare ut istedenfor å tisse det ut. Hun har fått litt vann men ikke så mye hun drikker. Men i går fikk jeg i henne en dl ca:)
Hun er sutrete når hun har vært som varmest, og blitt blid igjen etter et kjørlig bad. Men stort sett er hun seg selv. Soving har vært litt vanskelig da hun ofte griner når hun er trøtt og da blir hun jo så varm.

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt forferdelig! Sover max et kvarter og jeg er dødsliten! Tips og råd? Jeg er "ny" her inne..

Grinat å veldig mammadalt pluss at ho sover veldig lite på dagen maks 2timer på dagen og ho har svetteutslett på så si hele kroppen ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her sover hun bare i bleien med et av mine silkeskjerf over seg. Da hun var syk måtte hun ha gulpeklut under og over seg. Nå blir det heldigvis kjøligere, så da kan hun bruke pysjamasene sine.

Back
Topp