Hvordan reagerte partneren på positiv test?

Han lo og smilte og var kjempefornøyd, selv om det kom overraskende på oss☺️
 
Han ble fortvilt :laughing021 offfffffff.......var det første han sa :p Og han sa han gråt hele første natta :laughing002 Gikk bra dagen etter da når fortvilelsen og sjokket hadde lagt seg :p
Det går fortsatt bra :happy:
 
Han ble kjempeglad og fikk tårer i øynene :) Dro inn til sentrum igår, kjøpte en kopp som det stod verdens beste pappa på, ga han koppen og han trodde gravidtesten var en pen for å skrive "ste" pappa på, til han så hva det var :p
 
Jeg hadde masse symptomer. Men vi bare snakket de vekk. Men de ømme puppene forsvant ikke og en natt så sa jeg tror vi like tidlig kan ta den testen jeg ;p
Og der kom det fort opp 2 og 2 dager senere utrolig sterk. :D Så han ble super happy. Stort smil :D
 
Jeg slutta på pilla i april men vi har ikke vært seriøse prøvere. Tatt det litt som det kommer.

Når testen viste positiv fredag formiddag dro jeg å kjøpte en digital (for sikkerhets skyld) den pakket jeg inn sammen med en body.

Når han åpnet gaven kom det et stort smil også sa han: så gøy

Siden har vi snakket mye om det. Han kommer støtt og stadig med kommentarer eller utsagn ut av det blå om graviditeten. Så det viser at han gleder seg like mye som meg.

I forrige svangerskap var jeg alene så det er veldig godt å ha en å dele alt mer
 
Han ble ganske stolt av sine svømmere som hadde gjort jobben sin :D Haha!
 
Back
Topp