Hvordan reagerte pappa'n?

~Blikk~

Elsker forumet
Hvordan fortalte der det til den kommende far at han skal bli pappa og hvordan reagerte han?

Jeg sendte han et bilde av et par babysokker med "born 2012" på og testen også skrev at han kommer til å få en unik bursdagsgave i år;) Han var sikker på jeg tullet, at jeg hadde finni bildet på nett, så han ble VELDIG overasket og glad Jeg hadde ikke sagt noe til han om at tanta var forsinket nemlig, hihi, jeg hadde så lyst til å overraske han hvis jeg var gravid. 

Jeg pakket inn en body med påskrift "New in town", og en bukse og ga han.
Han trodde nesten ikke på meg med en gang, men det var et rørende øyeblikk for oss begge fordi vi har prøvd en stund <3

Tok testen med han i hus,så vi fant ut av det samtidig. Men han syns ikke det er en god ide

Ringte han å sa at testen var positiv! Sa han ble glad, men vi begge viste det egentlig før testen var positiv, siden jeg var kvalm og 2 dager over mens!

jeg ringte han mens han var på jobb ;) han synes det er for tidlig med en baby til :( meeeen jeg kjenner samboeren min å han kommer til å "gi etter" snart ;) samme problemet når jeg ble gravid med storebror, å nå klarer han ikke å holde fingrene vekke fra  han ;)

Ringte han mens han var på jobb.. vi prøvde ikke og han hadde sagt lenge at han ikke ville ha en til nå så jeg var litt nervøs... men han sa bare javel i en tone som virket mer munter enn hysterisk og nå virker han super stolt :)

Back
Topp