Hvordan reagerte mannen

M

Moderator Irene

Guest
når dere fikk positiv test? :) Eller var han der med deg? :D Fortell!
 
Han var der med meg, streken ble knallrosa med en gang, han ble helt hvit i ansiktet, marsjet ut av badet og kom inn igjen med en gang og sa: "Du er jo kjempegravid!!" Haha. Så gav vi hverandre en klem og suss. Det var fint:)
 
Han visste jeg tok testen og ventet spent sammen med meg. Han ble veldig glad da det var planlagt, men skjedde litt fortere enn forventet. Ingen av oss kunne nemlig huske å ha hatt sex, da det hadde vert en travel mnd hvor vi nesten ikke hadde sett hverandre. Men kom etterhvert på at det hadde vert en liten hyrdestund etter at jeg kom hjem litt beruset og yr... Hehe
 
Han venta sammen med meg. Han så nøye på den mens han glisa, så sa han "du er f... Meg fruktbar". Det gikk på første pp, å det gikk fort med dem to andre også. Så jeg har forbud mot å lukte på mannetruser når denne er født :p
 
Jeg fikk positiv test på en mandag, og han var bortreist..så jeg kjøpte ei fin pynte eske, så la jeg en body oppi som sto " i love dad" på og en digital test :) denne fikk han når han kom hjem 5 dager etterpå! Han ble kjempe glad!! "Hææ? E du gravid??" Var veldig vannskelig å holde det for meg selv, men jeg ville se reaksjonen hans! Han spurte flere ganger om jeg var gravid når jeg snakket med han på telefon, men jeg sa at jeg ikke ville teste før lørdagen, da ventet jeg mensen :)
 
Da jeg viste han testen sa han: " Nei fy f**n, du kødder...??" Det var nemmelig bare 2 uker siden jeg sluttet med prevensjon :p Men når sjokket fikk lagt seg, så er han veldig glad ;)
 
Han lå og sove når jeg testa på morgen. Han fikk en farsdagsgave med bla. testen oppi og et kort med et lite dikt:
Kjære Pappa
smil.gif

Jeg er en liten spire,
som ligger varmt og godt.
skal være her så lenge,
til kroppen vokser opp.
Hender,føtter mage,de strekker seg vær dag,
skal bli så godt å se deg,på min fødsels dag.

Det var ikke akkurat planlagt men han ble veldig glad :)
 
Jeg løp ned t han me testen og spurte om han så en strek til, han satt i senga og spilte (var på kvelden). Han visste jeg tok testen da jeg ba han hente pga TR var forsinka. Han blei tydelig glad, så satt han bare i sjokk og spilte igjen. Vi prata litt om d og var litt i nyforelska modus når vi sku sove. Dagen etter ringte han alle mens jeg var på jobb og sa d og klarte IKKE å sitte stille
 
Her tok jeg test en dag som var svak positiv. Dagen etterpå tok jeg enda en og mens han pussa tenna gav jeg han pakken med testen. Litt sånn sinna fra min side. Han fikk litt sjokk da og begynte å tulle, trodde det ikke helt før han så begge testene:p sjokket er lagt seg nå så nå er alt greit men var et mareritt i starten:p
 
Min var borte da jeg fant det ut, så måtte vente to laaaange uker før jeg fikk fortalt ham det. Han fikk se svangerskapskortet som vi hadde fylt ut hos legen, og så opp og gliste: "Er du gravid??" Så fikk jeg verdens hjerteligste og lengste klem og kyss :) han ble veldig glad :)
 
Jeg sendte mannen bilde av testen, så ringte jeg han opp med en gang. Mannen er en veldig rolig mann, så jeg tror aldri jeg har hørt han så oppspilt før :D Han nærmest ropte " er det din?! Er det sant?!" så begynte han å le og gråte om hverandre mens han sa "jeg skal bli pappa" :)
 
Jeg tok test når mann og barn var sendt avgårde på jobb og i barnehage. Den ble positiv før jeg var ferdig å tisse, hehe..
Fortalte det til mannen når han kom hjem fra jobb, og nå kaller han meg bakerovnen sin :p
 
Mannen var fortsatt full fra bursdsgsfesten han hadde vært I kvelden før og reagerte med sjokk når han ble servert en test I hånden mens han fortsatt sov :p

Det gikk over å han ble glad, vi har jo ventet på dette :)
 
  • Vi bestemte oss for og starte og prøve på september og nå på lørdag så fikk jeg positiv test. Jeg tok en test og la den igjen på badet så gikk jeg og samboeren og satte oss i trappa for og vente. og når tiden var inne så gikk han på badet og såg på testen, så kom han og satte seg i trappa med meg igjen :p Jeg sa at han ikke måtte si noe for jeg var så utrolig spent og nervøs. også spør jeg om han kan gå ned på stua mens jeg går for og se på testen, og det var greit. Etter en stund så tvinger jeg meg selv til og gå og se, og ser at det står Gravid på den. Ble litt sjokka og gikk og satte meg i trappen igjen :p Samboeren min spør om jeg har sett den og jeg svarer ja :p Da hører jeg han reiser seg fra stolen rimelig fort og kommer mersom løpende opp trappa og spør " angrer du"? :p Men etter jeg fikk summa meg så ble vi kjempe glade :D
 
Back
Topp