Hvordan reagerte mannen?

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hvordan reagerte mannen da du fortalte at testen var positiv??

Her hadde vi en liten "krangel" i går før jobb, så han dro ut døra i mårragretten sinne, så da jeg testet positvit sendte jeg bilde av testen og skrev "vet du er litt mårrasur på meg, men du skal bli pappa igjen<3"

Han har ønsket seg en til siden vi fikk jenta vår i 09, så han ble sååå glad...

Og i går kveld var han helt ivrig, begynte å snakke om hva vi måtte ha nytt, fødselen, navn osv, så kom han jo på at det var LITT tidlig, og vi måtte jo først se om spira holder seg de første 12 uken :)

Han blei veldig glad :D Og ivrig... Han sitter på nett og ser etter ny vogn(må ha søskenvogn), han ser etter ny og større bil, den vi har er ikke stasjonsvogn. Så han er nesten like gira som meg :) Han er nok kanskje litt gravid selv også, for han er så sugen på godis :p haha!

Han blei veldig glad :D Og ivrig... Han sitter på nett og ser etter ny vogn(må ha søskenvogn), han ser etter ny og større bil, den vi har er ikke stasjonsvogn. Så han er nesten like gira som meg :) Han er nok kanskje litt gravid selv også, for han er så sugen på godis :p haha!

haha, kansje derfor sambo spiste så mye "usunt" her, han føler seg gravid :P mohaha..

Han ble nok veldig glad, men er ganske avventende siden vi mistet i oktober og det var en langvarig og komplisert SA veldig tidlig.
ellers så sa han selvfølgelig, jeg har jo supersperm hehe jeg har blitt veldig lett 3 ganger :-)

Han ble ganske sjokka, men veldig glad. Har lest om barnevogner og lett etter større bil på nettet. Og han maser om å få lov å fortelle det til familien og på jobb :P Men han har fått streng beskjed om å holde det hemmelig frem til påske :P haha!

Han ble veldig glad, men vi er begge litt tilbakeholdene pga SA i november. Det var veldig tungt for både ham og meg. Vi tenker og prater mye om det, men tørr ikke glede oss for mye. Jeg tror det blir lettere å tørre glede seg etter tidlig ultralyd i neste uke hvis vi ser et bankende hjerte :)

Han ble nok veldig glad, men er ganske avventende siden vi mistet i oktober og det var en langvarig og komplisert SA veldig tidlig.
ellers så sa han selvfølgelig, jeg har jo supersperm hehe jeg har blitt veldig lett 3 ganger :)

Tullemannen min syns også han har skikkelig supersperm. ;) Vi har klart det 3 av 3 ganger, selv om den forrige endte i tidlig SA...

Tullemannen ville egentlig bare ha ett barn, men jeg har vært helt klar på at vi skal ha to, selv midt under den grusomme fødselen med førstemann ;) Han er ikke en veldig ivrig eler emosjonell mann, og for å være ærlig tror jeg han gruer seg til både fødsel og spedbarnstid ;)

Tullemannen min syns også han har skikkelig supersperm. ;) Vi har klart det 3 av 3 ganger, selv om den forrige endte i tidlig SA...

Tullemannen ville egentlig bare ha ett barn, men jeg har vært helt klar på at vi skal ha to, selv midt under den grusomme fødselen med førstemann ;) Han er ikke en veldig ivrig eler emosjonell mann, og for å være ærlig tror jeg han gruer seg til både fødsel og spedbarnstid ;)
hehe sambo har også snakket om at det er jo greit med han vi har, men ikke vært sånn bestemt på bare ett barn og har blitt ganske klar for flere etterhvert som jeg har snakket om hvor viktig flere er for meg :-) nå hadde jeg jo en veldig rask og intens fødsel så tror ikke den er noe han gruer seg til annet enn om vi rekker fram til sykehuset og sånt. sist svangerskap derimot var jo fryktelig tøft så tror nok han tenker mye på hvordan svangerskapet blir...

sambo var litt tilbakeholden til nyheten. Første kommentar var at han kutet ikke strengen. Det fikk jeg gjøre.

Forrige sv.skap lurte han på om han måtte selge motorsyklen sin. Så her tar vi vel ting veldig rolig.

I går lurte han på om hvordan det blir med bil nå da... Kun praktiske ting! *men så søt*

Sjokkert over hvor fertile vi er, og redd for det som er forann oss etter et tøft svangerskap og første halvår med prinsen, og spent på hvordan det blir med to tette. Lite glede enda, men det betyr lite. Det kommer.

Glad :) Var jo planlagt :) Men er begrensa hvor mye han engasjerer seg i vogner, klær, hvor mange uker jeg er osv... :) blir nok litt mer reelt for han når vi har "sett" spiren på ul :)

Veldig glad, og noe reserver slik som meg. Senest i går sa han at han går å tenker på meg og om dette må gå bra!

Han sa "oi, hehe. Jaja. Dette klarer vi :)" har jo en jente på 10 mnd, så var ikke planlagdt. :p

Han ble glad og utbrøt "SÅ FORT!?" :P hehe. Gravid på første pp etter hormonspiral.. Tror han hadde forventet at det skulle ta lenger tid. :)

Han sa unnskyld for at jeg har gjort deg gravid igjen haha. Snuppa er 6 måneder så dette kom som et sjokk for oss begge.

han ble glad på sitt vis når jeg viste han graviditetstesten som var positiv. Vi hadde en MA for ett år siden, så han sa at han ikke ville glede seg før vi visste at alt var bra. Forstår han godt;)
så fikk jeg time til ul, men mannen kunne ikke være med. Og det fikk jeg vite at det at tvillinger. Viste først bilde som viste en, ba han så se på de andre bildene... Og det var da han skjønte hva han så på.. sjokk, men glede;) Idag var han med på en ul-undersøkelse, og fikk selv se det.. Han tok bilder med mobilen og fikk spurt om alt det han lurte på. Alt var bra med begge to;)

Veldig glad! Han har vært mer klar enn meg på nr 2! Hadde det kun vært opp til han hadde vi nok allerede hatt nr 2. Så kun positivt da testen kom:)

Min mann sa: dette var morro, da fikk vi det som vi ville :)

Jeg hadde allerede tatt 3 tester som var negativ hjemme og da jeg ringte legen for å få time hadde de fått ei avbestilling slik at han var ikke forberedet da jeg ringte etter legebesøk.. Hehe.. Han satt og spiste og skrvla med en kollega da jeg slapp nyheten. Han ble forretningsmessig siden kollegaen var der men fikk tumlet seg inn på et annet rom og sa da at han var glad for det :-) Har brukt 4 år på å overtalte han til en til, han ville bare ha ett barn og jeg to :angel11 Men han lurer nok veldig på hvordan det blir utover i svangerskapet..

Back
Topp