Hvordan reagerte mannen deres?

Tinan

Glad i forumet
Når dere fortalte at dere er gravide??? min ble kjempe gla og kjempe lykkelig. Han begynte å gråte litt av glede [:D] Så det var en utrolig fin opplevelse.

så koselig reaksjon mannen din hadde tinan[:)][:)]

her var det jo ikke helt planlagt, hadde planer om å vente ett år til i hvert fall. så ble litt sånn jaja, men dette går bra.
ingen var vel overlykkelige med en gang. [:)]

Var ikke planlagt dette heller, jeg gikk jo på prev. hehe. Men vi satt jo å gråt av glede begge to.. [:D]

hehehhe, min mann benektet det. tok først + med en ganske svak i grunnen...
dagen etter tok en en digital som lyste gravid
hadde tre til digitale og en RFSU test..
så igjennom de neste 4 dagene tok jeg nye tester:P

fram til det gikk opp for han og... :P

farlig å ha flere tester liggende når en først har fått en positiv...

Hehe, Ja eller hvis man har penger, man vil liksom kontroll sjekke at det er som det skal.

Det gikk ikke opp for han med en gang. jeg tok den første testen som jeg viste han, men han mente den var negativ. så tok jeg to til en vanlig CB og en dig. Med den dig så tror jeg ikke han skjønte det helt med en gang da han leste gravid.for han var forbredt på å prøve lengre.men nå som det har glidd inn så er han veldig glad og han gleder seg mye [:D]

ORIGINAL: Tinan

Hehe, Ja eller hvis man har penger, man vil liksom kontroll sjekke at det er som det skal.

var mer at sist jeg bestilte tester så bestilte jeg 4 digitale (med en feil tagelse, to med uke og to uten uke) en pakke med RFSU tester, og en med CB+

Jeg tok først billigtester og det var min samboer litt skeptisk til for streken var så svak. Jeg kjøpte vanlig CB test og der kom det opp et blått + og da ble han veldig glad og smilte fra øre til øre [:D] Og løftet meg opp og klemte meg [:D]

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Tinan

var mer at sist jeg bestilte tester så bestilte jeg 4 digitale (med en feil tagelse, to med uke og to uten uke) en pakke med RFSU tester, og en med CB+

WOW. Ja da skjønner jeg at du tester godt)[;)][:D]

Han begynte å smile litt mens han sa, njaaaa [8D] og så sa han at dette var siste mann (noe jeg er veldig enig i) og så sa han at vi trenger ny bil og et nytt rom. Stakker mann, jeg gjør han fattig, rent økonomisk [8D]

Her var det bare: å, ja. Det gikk fort! Er ikke helt det samme med nr 2 merker jeg..[:)]

Va innstilt på at TR skulle komme og det var sambo også. Da når TR ikke kom imorgest tok jeg en test og den lyst gravid, jeg ble helt lamslått (av gleda da selfølgelig) og måtte spørre sambo om jeg så rett og vi stod bare å hoppet, flirte og klemte hverandre. [:D][:D] Men det har ikke gått opp for noen av oss enda![:)]

Så morro :)Gratulerer...

Back
Topp