Hvordan reagerte mannen da dere fikk positiv test?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Fortalte det da han kom hjem fra 1ukes leirskole med klassen sin... Sliten og trøtt som han var så var reaksjonen "kult" også et lite smil... Så var det rett i dusjen :p

Han trodde testen var negativ siden jeg gråt. Tok noen minutter før han skjønte noe som helst tror jeg, men så ble han veldig rørt:)

Jeg hadde fortalt at jeg trodde jeg var gravid, og på det tidspunktet håpet han det siden vi nettopp hadde funnet ut at dette var noe vi begge ville. Tok en test, og satt fram et kort og to babytøfler som han kom å oppdage når han sto opp (jeg hadde dratt på jobb). Da han hadde sett det, fikk jeg en mld med mange ulike smilefjes med hjerter og tårer osv. :)

Fargeblind som han er trodde han meg ikke på første testen (en strimmel med svaakt positiv:p)
Så dagen etter tok jeg en digital hvor det sto svart på hvitt, å da ble han litt paff å satt å så litt forskremt ut før han sa "kult" eller noe tror jeg :p

Det tok et døgn før det gikk ann å prate med han, var jo planlagt(men trodde vel ikke det skulle skje SÅ fort ) men han er overseg opptatt av økonomi så han fikk helt hetta av utgiftene :p men bare han kom over den kneika så ble han kjempe gla og skjønte ikke hvorfor han ikke bare kunne si det til alle :)

Fikk vite det hos legen helt uventet så han trodde ikke på meg når jeg ringte å fortalte det :P fikk noen dager før det gikk inn, og han begynte ikke å glede seg ordentlig før uke 12 pga SA i fjord. Men nå snakker han om hvor mye han gleder seg hver dag :D

Etter å ha prøvd i 3 år med 1 sa, 1 xu, 1 år kyssesyken og operasjon av mandler (som satte litt stopper for prøvingen og egentlig) ble han selvsagt i ekstase ;-P

Litt vel ivrig sendte jeg i sjokk en Snapchat av testen til han fra doss på jobben LOL
vi feiret med Mozell og favorittsjokkisen når vi kom hjem- da vi hadde en time sammen før begge skulle bort hvert til sitt for helgen :P

Første gangen så han på meg og spurte meg hva jeg hadde gjort nå (med en spøkefull tone).

Denne gangen trodde han ikke på meg, mente at steken var for svak.

Han skjønte at det var noe siden jeg var blitt hjemsendt fra jobb siden jeg var dårlig. Tok jo testen da jeg kom hjem og ringte og sa at jeg måtte vise han noe.. Men han kom plutselig inn døra ;) Og glad ble han! Litt sånn... "jaah, såeh.. da skjedde det endelig..." :)

Han fikk se den 05.30 og kan vel ikke si han ble veldig oppglødd. Jeg tok den bare for moroskyld, så ingen av oss hadde en anelse :D Tok et par dager før han gikk ut av sjokk og inn i gleden :)

"Jeg haar egentlig skjønt det, for du skulle hatt mensen for over en uke siden" Jepp, han har mer oversikt over meg enn det jeg har :p Jeg var faktisk litt overbevist om jeg røra med datoer.. :p

Back
Topp