Hvordan reagerte foreldrene deres da dere slapp nyheten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
De spurte om vi var glade, og når det ble bekreftet ble de og glade. Svigermor har virkelig gledet seg etter at jeg bikket uke 12, tror hun fryktet jeg skulle miste (hun mistet noen ganger i uke 11)

De var litt overrasket da vi avslørte det..men vart veldig glade på våre vegne etterpå.. Tror de synes det er stas:)

De ble veldig glade alle sammen. Svigerfar gråt :)

Min far skjønte det flere uker før jeg fortalte det, han pleier å si han kan se det på kvinner til og med før de vet det selv. Men ellers ble resten veldig glad for å få vite at de skal bli besteforeldre. Ingen som ble overrasket da, fordi de har mast om barnebarn fra meg nå i flere år.

Har ikke fortalt det til alle foreldrene våre ennå..
De som vet det er selvfølgelig veldig glade, så det var veldig kjekt.
Eneste er at det har trigga det jeg synes er kjipest med å være gravid uten andre problemer: nå bryr folk seg så veldig oppi hvordan jeg har det, og om formen er bra, og blablabla. Føler meg helt normal, og har sagt det flere ganger allerede. Ingenting å mase om på nåværende tidspunkt!! Hehe.

Har ikke fortalt det til alle foreldrene våre ennå..
De som vet det er selvfølgelig veldig glade, så det var veldig kjekt.
Eneste er at det har trigga det jeg synes er kjipest med å være gravid uten andre problemer: nå bryr folk seg så veldig oppi hvordan jeg har det, og om formen er bra, og blablabla. Føler meg helt normal, og har sagt det flere ganger allerede. Ingenting å mase om på nåværende tidspunkt!! Hehe.

Sånn ble det veldig her også etter at folk på jobb fikk vite om det forrige uke.. :p Det eneste positive er at det er lettere å få forståelse hvis formen skulle være dårlig en dag.. Jeg har også vært i vanlig form og følt meg normal bortsett fra i går, men var godt med litt forståelse for hvorfor jeg var litt «for halv maskin da»..Ellers har jeg også tenkt at det ikke trenger å mases så mye om hvordan det er så lenge formen er bra, selv om jeg skjønner at det er hyggelig ment fra alle:)

De ble veldig glade! :)

Pappa skjønte det vel i uke 7 eller noe sånt, da jeg ikke ville ha vin.

Mamma spurte på tlf: «dere har ikke begynt å tenke på nr 2 da»? Og da kunne jeg svare at jo, jeg var faktisk allerede gravid!

Fortalte det til mamma over telefonen siden vi bor i forskjellige byen, og hun ble så glad at hun begynte å gråte på bussholderplassen der hun sto :hilarious:

De ble veldig glade, svigerfar fikk litt rusk i øyet og svigermor ble målløs, begge deler helt uvanlig reaksjon fra de to. Med mine foreldre klarte bikkja å ødelegge overraskelsen ved å stikke av akkurat i det vi fortalte det. Men både mamma og pappa ble glade :)

Hadde gruet meg veldig til å fortelle det, da vi har ganske mange barn, og har vært sikker på at vi var ferdige. De ble ganske sjokkert, men tok det overraskende fint.

De ble veldig glade, svigerfar fikk litt rusk i øyet og svigermor ble målløs, begge deler helt uvanlig reaksjon fra de to. Med mine foreldre klarte bikkja å ødelegge overraskelsen ved å stikke av akkurat i det vi fortalte det. Men både mamma og pappa ble glade :)
Hehe, forbaska hund da :P Men bra dem ble glade!

Hehe, forbaska hund da :p Men bra dem ble glade!

Jeg var veldig usikker og litt bekymret på forhånd. Mine foreldre har allerede to barnebarn. Men svigers har ingen. Men når svigers reagerte som de gjorde så kunne mine foreldre reagere akkurat som de ville uten at jeg hadde brydd meg noe mer.

De ble glade såklart, men ikke veldig overrasket vil jeg tro, de visste jo at vi prøvde, og med første tok det ikke så lang tid heller :) Vi priser oss lykkelige med at vi har vært heldige med relativt korte prøveperioder og ingen vonde opplevelser <3

Back
Topp