Hvordan reagerte foreldrene deres da dere slapp nyheten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hvordan reagerte de kommende besteforeldrene på nyheten?

ingen blev förvånad, nr tre på 4 år så här får vi nok snart en biologibok og en forelesing om prevensjon :p Mina föreldrer ble väldigt glada selv om detta är barnebarn nr 6 på 4 år. Samboerns pappa er litt mer: hmm vad ska ni med all unger till, det blir jo bara dyrt :wtf:

Grua meg litt til å fortelle stefaren min. Han er litt sånn dømmende, uten å egentlig være det. Tror han tror at det er tøft. :p Men han ble veldig glad, lurte på om ikke vi hadde andre ting å finne på (altså annet enn å lage barn. :p) og sa flere ganger at tenk at han skulle bli bestefar igjen. Jeg er enebarn og storesøster er jo 9 år, så de hadde nok ikke sett det for seg.

Alle andre ble passe glad.:) Sånn glad som jeg føler meg komfortabel med at folk blir. Er ikke så glad i masse prat og spørsmål og sånt. Svigerforeldrene mine hadde heller ikke sett for seg at det skulle bli fler barnebarn, men de ble glade altså. :)

Var ikke så mange som hadde sett for seg at det skulle komme en nr. 6. Han her hjemme grua seg sikkelig, derfor ble det fortalt sent og alle reagerte med masse glede.. (han på 19 år spurte "hvordan greide dere der a" -sånn typ " ikke nå igjen"

Men alle gleder seg,de to yngste ble sure "men mamma,du har sagt at vi aldri skal få flere søsken" hehe.. Men ble veldig glade.

Svigerfar ble veldig glad og gleder seg enormt. Han har to barnebarn på 19 og 15 år fra før da det er litt aldersforskjell mellom samboeren min og broren. Moren min begynte å gråte og gleder seg enormt til å bli mormor for første gang. Hun er farmor til 4 andre. Er litt spesielt for både svigerfar, min mor + meg og samboer da samboer mistet moren sin før jul i 2017 og jeg mistet faren min 2 mnd senere på nyåret i 2018 og det er første barnet for både meg og samboer. Sårt og trist å vite at barnet vårt aldri vil bli kjent med farmoren og morfaren sin (annet enn gjennom hva vi forteller) og at vi ikke skal få dele en så stor hendelse i livet med begge foreldrene våre tilstedet.

Min familie ble kjempeglade og er veldig engasjerte❤️ Hans familie virket glade, men de spør sjelden hvordan det går og viser minimalt med interesse. Føler de tenker de har nok med de 4 barna som er i familien fra før - _-

De ble veldig glad, og sa at et barn er virkelig en beskrivelse og at de gleder seg til enda et barnebarn å bli glad i :)

Dei vart kjempegla svigermor vart meir sann... "å? Oj..ja ditte må ej la synke inn litt"

Back
Topp