Hvordan reagerte foreldrene deres da dere slapp nyheten?

M

Moderator Kristin

Guest
Hvordan reagerte de kommende besteforeldrene når de fikk vite at de skulle bli besteforeldre?
 
Mamma begynte nesten å grine, pappa lo litt. Og ble veldig glad :happy:

Svigers ble overlykkelig, men måtte ta det over tlf siden de bor langt fra oss. Han fikk begge på høytaler, så de fikk vite det samtidig. Det var stor jubel :love7
 
De ble alle veldig glade. Men og litt spente fordi vi hadde mistet før. Mamma har ikke før nå de siste ukene turt å kjøpe noen småplagg.
 
Min pappa begynte å grine av glede, mamma var litt sjokkert og tok det merkelig fattet, svigers har mange barnebarn og ble «bare» vanlig glad :)
 
Mamma tok jeg det på tlf. Hun ble kjempeglad og bare lo.
Svigers ble helt totalt slått ut, svigermor gråt og gråt:hilarious: Det er første barnebarn på den siden og hun har ventet og ventet.
Pappa har en type demens som gjør at han oppfører seg som et barn. Han svarte bare «nei»:hilarious:
Nå er han litt mer enig:angelic::smug:
 
De ble veldig glade på begge sider! Heldigvis. Var egentlig forberedt på at de kunne reagere negativt siden det er fjerdemann og vi allerede har en superhektisk og ganske slitsom hverdag, men den gang ei. Bare glede <3
 
Mamma fikk vite det samme dag som testen var positiv, hun ble overlykkelig, men synes det ble altfor lenge å å vente når hun får vite det så tidlig. Ettersom jeg har hatt 3 MA før denne graviditeten forstår jeg henne, hun kaller hele prosessen et elefantsvangerskap :p
 
Back
Topp