Hvordan reagerte familien da dere fortalte det? *litt insp*

StoresøsterJan10

Elsker forumet
Om dere har fortalt det enda da?
Første gangen jeg var gravid, var jeg og sambo i en elendig situasjon.
Ingen hadde jobb og vi hadde gjeld på gjeld, så da vi fortalte det til svigers, KLIKKA svigermor heeeeelt[&o]
Endte med att jeg løp ut og hylgråt, med svigerfar etter meg.
Han var den av de som tok det best, og han ble sint på sv.mor for att hun hisset seg sånn opp mot en som var gravid i 5 uke.

Nå så ble alle kjempeee glade[;)]

Så dere som har fortalt det, hvordan reagerte de?
Eller hvordan reagerte BF?

Med min eldste ble mamma og resten av min familie helt i hundre...
Svigermor sa bare jaja...

Med nummer to var mamma litt mer skeptisk pga meg og mannen hadde litt problemer en stund før...
Vet ikke hva svigermor sa...

Mamma vet det ikke enda, men tror hun kommer til å bli glad til slutt..
Litt bekymret for meg siden det blir 3 på under 3 år...

Svigermor sa HERREGUD

alle blei kjempe glade her=)

Tenkte vi ikke skulle fortelle til foreldre og svigers enda siden vi mistet sist!
Mamma skjønte det i tlf i går! Er så forkjølet så hu sa at jeg måtte dra til legen å få noe for det,
hvorpå jeg selfølgelig sier; men jeg kan jo ikke ta noe!! Er det sant, er det sant sa hu og gråt av glede[;)][;)] gode mamma[:)][:)]

Sist jeg var gravid var det litt rare reaksjoner.. Fikk litt reaksjoner siden vi begge er ganske unge,men det ende med at foreldrene mine blei jublende glade etterhvert. Foreldrene til sambo er døde,så vi valgte og ikke si noe til øvrig familie der.

Har ikke sagt noe til mamma og pappa nå enda,men storesøs vet og hun blei suuperglad[:)] Sitter på besøk hos mamma nå og har megalyst til og si det. Men litt redd for reaksjoner som sist,så venter litt.hehe Vi er enda unge

Back
Topp