Hvordan reagerte førstemann på amming av nummer to?

Skjermtrollet

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januar 2017
❤ Aprilbarna19 ❤
Eller nummer to på nummer tre, osv... Jeg ammet eldste frem til andre trimester. Han sluttet selv. Jeg mistenker grunnen var at det ble mindre melk og den smakte annerledes. Han er fremdeles veldig på å kose med puppen og prøver fra en tid til en annen å die. Lillesøster er ventet i løpet av noen uker. Noe som har erfaring med noe lignende? Hvordan gikk det?
 
Spent på samme! Ammet til jeg var 8-9 uker på vei, her gikk det tomt. Førstemann var 2,5 år og merket at han og endret sugetaket og sånn sett var nok ganske mentalt ferdig og. Han vil gjerne kose på puppen, men har ikke prøvd å die siden vi sluttet da før jul. Vi har ikke pratet noe om babyens mat enda, men blir nok når det nærmer seg mer. Men de har snakket endel om det i bhg siden flere av de voksne er gravide, der har de vært veldig opptatt av babyer og mager og pupper de siste månedene!
 
Spent på samme! Ammet til jeg var 8-9 uker på vei, her gikk det tomt. Førstemann var 2,5 år og merket at han og endret sugetaket og sånn sett var nok ganske mentalt ferdig og. Han vil gjerne kose på puppen, men har ikke prøvd å die siden vi sluttet da før jul. Vi har ikke pratet noe om babyens mat enda, men blir nok når det nærmer seg mer. Men de har snakket endel om det i bhg siden flere av de voksne er gravide, der har de vært veldig opptatt av babyer og mager og pupper de siste månedene!
Her har han på ingen måte glemt hvor melken kom fra.
Han så et bilde av en kopp melk i Tassen bok her om dagen. Kom da kjapt med "melk i mammas pupp". Gutten har tydeligvis ikke lært om kumelk ennå :hilarious:
 
Back
Topp