Hvordan reagerte dine foreldre/svigerforeldre?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan reagerte dine foreldre/svigerforeldre på nyheten om det kommende barnet ?

Mine foreldre ble kjempeglade, siden dette blir første barnebarn fra min side. Mamma styrer noe voldsomt og strikker og heller alt hun kan. Svigers ble jo glade, men litt sånn....avmålt glede... "Ja...enda et barnebarn ja... Vet ikke helt om vi orker å passe flere jeg....men... Det var jo koselig..." Akkurat da vi fortalte det følte jeg nesten at det hele var et ork for dem... Men i ettertid har de virket mer entusiastiske da:)

Sent from my iPad using BV Forum

De reagerte godt alle sammen :) Litt mindre entusiastiske enn da vi ventet første, men tydelig glade likevel. Blitt mer entusiastisk etterhvert ;)

De ble veldig glad alle mann :)

Di blei nå glade men ingen av dem er så veldig på å vise det... Hans foreldre bor langt unna og er gamle så kommer ikke til å se ho lille så ofte... :-/

Mamma og stefadern hoppet i glede, selv om beskymret. Pappa sa som alltid ikke så mye :-P
Svigermor ble glad, men beskymret. Har hatt bare kompliserte svangerskap, og skulle egentli ikke ha flere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De reagerte godt alle sammen :) Litt mindre entusiastiske enn da vi ventet første, men tydelig glade likevel. Blitt mer entusiastisk etterhvert ;)

Samme her ;)

Overlykkelig, de var alle triste over at vi mista i februar.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her var det bare hyggelige gratulasjoner :)

Svigermor derimot må jeg bremse litt for hun vil gjerne være med i alle bestemmelser.
Hun overøser oss med navneforslag og maser om at vi MÅ finne ut kjønn osv. Navn må h*n ha helst i går så hun kan brodere på navnet på søte små kashmirgensre hun tydeligvis har funnet o.O *ler*

Back
Topp