Hvordan reagerte din sjef da du sa du var gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan reagerte din sjef da du sa du var gravid?

Hun jublet, for hun vet at vi mistet i uke 9 halvannen måned før :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg ble sykemeldt pga blødning i uke 11 så da fortalte jeg henne det, hun gratulerte meg og klarte jo ikke å holde det for seg selv så når jeg kom tilbake på jobb igjen så visste alle at jeg var gravid :p

Hun sa hun hadde hatt en mistanke om at jeg var gravid for jeg hadde gått hjem noen ganger pga jeg var veldig dårlig ;-P men hun tok det fint :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Kjempepositiv! Har fått tett oppfølging og mye omsorg ;-) Kommunen har tom. ei jordmor som kommer innom alle som jobber i slike yrker for å snakke om tilrettelegging av arbeidsoppgaver og tips og triks. Sååå fornøyd :-)

Sent from my iPhone

Når jeg sa jeg hadde noe jeg måtte fortelle var svaret at hun visste hva det var :-) blei litt overrasket da!! Men var en dag jeg var dårlig men kom på jobb fordi ingen andre kunne det jeg skulle gjøre den dagen og så gikk jeg tidlig hjem... Ho mente å huske jeg hadde vært dårlig noen andre dager også men kan ikke huske deg selv... Hadde også lagt merke til jeg var litt bleik...

Men blei veldig glad og gav meg en klem :-) fortalte det rundt uke 11-12 tror jeg pga skulle til lege også da og greit ho visste hvorfor jeg blei borte litt...

Sjefen på jobb ble vel glad tror jeg. Hun sa vertfall at søknader om svk permisjoner alltid er morsomt.
Men hun slutter og ny starter i august så blir spennende å se

Ho gratulerte og vart glad når eg sa det var grunna sterk svangerskapskvalme eg var blitt sjukemeldt for.. og ikkje noko alvorlig (pga høgt blodtrykk og svimmel osv) :)

Jeg fikk gratulerer og en klem :-)
Over all forventning :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Han lo :P Sa det ikke direkte til han da, jeg forsnakket meg når jeg skulle på ultralyd. Virket ikke som om han ble så overrasket heller, men der jeg jobber blir folk gravide hele tiden så han er vel vant til det ;)

Jeg jobber ikke selv, men sjefen til samboeren min gikk bort til han og spurte når han skulle ha permisjon :p Han lo bare og spurte hvor hun hadde hørt det fra, og da sa hun at hun hadde sett det på meg når jeg var og handlet. Hun mente jeg hadde fått så rar fasong på magen i forhold til hvor tynn jeg er :p

Mine ledere ble glade på mine vegne, men stressa for 3 av 6 ansatte har permisjon samtidig - men d ordner seg vel :-)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Med smil og gratulerer Har liksom ligget i kortene at jeg ville bli gravid etter bryllupet i fjor sommer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp