Hvordan reagerte den nærmeste familien på familieforøkelsen?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
Generelt gode tilbakemeldinger på at det kommer en liten! :) Foreldrene til samboer var helt i ekstase, er svigermor sitt første biologiske barnebarn så hun er hvertfall fornøyd! Mine foreldre er en del yngre, og var derfor litt sjokkerte over at de blir så unge besteforeldre. Samtidig visste de at vi har prøvd, så gleden er stor og de gleder seg veldig :D
 
Unga synes det var veldig stas. Yngste er kjempe glad for å ikke være yngst lenger.

Ellers har jeg ikke sagt det til alle , men positive tilbakemeldinger.
 
Svigermor gråt av lykke - hun har mast lenge, selv om de har to barnebarn fra før.
Det er første barnebarn for mine foreldre, de gleder seg også veldig. Sindige, logiske pappa er forberedt på å bli «tussete» bestefar! [emoji23]
 
På min side av familien var det stor begeistring, da dette er vår første og det blir det første barnebarnet og oldebarnet. Mamma gråt og den ene søstra mi bokstavelig talt hoppa opp i fanget på meg da jeg fortalte det. På hans side var de nok litt mer rolige, men der blir dette tross alt barnebarn nummer 15, så de har opplevd det noen ganger før.
 
Mammaen min ble kjempeglad og felte noen tårer når hun fikk vite at hun skulle bli mormor igjen :Heartred
Pappa tok det litt roligere, men smilet kunne ikke vært større :) Jeg synes det er så utrolig gøy å fortelle om graviditeten!
Artigst var nok søstra mi, som fikk vite det først. Hu trodde ikke helt på meg med det første, men klarte ikke å stoppe å glise når det først sank inn :happy:
 
Den lykkeligste i familien nå , var mormor og bestefar. Mormor hadde drømt i sommer at jeg var gravid. Så hadde ho spurt mamma i sommer om jeg var gravid . Nei, det kan jeg ikke tenke meg hadde ho svart.

Jeg fant vel ut i august eller noe at jeg var gravid . Så ingen visste det.

Dette var stas synes de me oldebarn nr 3 :)
 
Back
Topp