Hvordan reagerte de på jobben?

Sjefen (og alle andre) ble glad på mine vegne. Hun var litt bekymret for om jeg kunne fortsette å jobbe natt siden alle andre som har vært gravide har sluttet å jobbe natt, men jeg holdt lengre ut med nattjobbing enn om jeg skulle gått i pleien på dagtid ;)

Jeg hadde akkurat begynt i ny jobb, sa det etter bare en måned. Jobbet i barnehage, sa det bare til de tre jeg jobbet på avdeling med pluss styrer.
Resten av kollegaene fant det ut litt etter litt. Var en som ikke skjønte det før jeg var 30 uker på vei!
Selv om jeg satt ved siden av ham på julebordet og snakket om at jeg ikke drakk og at jeg hadde lagt på meg:Den

Vanskelig å si hvordan sjefen reagerte, men jeg følte meg aldri som en byrde.

Forresten så ble vikaren for meg bare glad for at jeg forlenget permisjonen min en måneds tid også :p :D

• Liker
Reactions: BMC
Forresten så ble vikaren for meg bare glad for at jeg forlenget permisjonen min en måneds tid også :p :D
Hehe, ja, vikarer er vel gjerne de som setter mest pris på permisjoner og sykemeldinger :p

Hehe, ja, vikarer er vel gjerne de som setter mest pris på permisjoner og sykemeldinger :p
Jepp. De har denne gangen vært så heldige å fått en allmennlærer som vikar og ikke en ufaglært, det kommer godt med :)

• Liker
Reactions: BMC
Jepp. De har denne gangen vært så heldige å fått en allmennlærer som vikar og ikke en ufaglært, det kommer godt med :)

Vi fikk inn en førskolelærer for meg :) Heldigvis! Er ikke alltid like lett å få tak førskolelærere :( Sist det var en ped.leder ute i permisjon hadde vi en allmennlærer på disp.

Første gongen var det greitt virkar det som. Denna gongen virka det som han var likegyldig og har egentlig behandla meg slik og.
Dei ansatte faktisk min vikar i min stilling, så veit ikkje kva som skjer på jobb. På mandag skal eg til legen etter jobb og da blir det 100% sjukmelding.

Back
Topp