Vi har hund som har våre barnet vårt til vi fikk ei jenta i November.. Hos oss har det gått veldig bra selv om vi var veldig uheldige i begynnelsen (mannen rev muskel i leggen 3 dager etter vi kom hjem og ble sengeliggende som resulterte i lite oppmerksomhet og tur til hund da jeg måtte passe på baby, mann og hund) lot mannen ta baby inn når vi kom hjem og så gikk jeg foran og hilste på hunden siden jeg hadde våre vekke på sykehuset noen dager og hunden skulle få se endringen på meg før den hilste på babyen.. Hunden fikk så hilse på baby men var ikke noe særlig interessert til å begynne med..
Ble mer interesse etter hvert og nå passer hunden på og skal alltid sjekke når baby begynner å grine.. Ikke noe sjalusi ennå
Hunder er veldig forskjellige så tror nesten dere må bare gå etter magefølelsen og ha en plan for hvordan dere skal gjøre det når dere kommer hjem.. Dere kjenner jo hunden best
Dere har sikkert hørt det veldig ofte men bare pass på å aldri la hund og baby være alene.. Selvom hunden er verdens snilleste (som jeg vil påstå at vår hund er

) så vet man aldri hva de kan finne på