Hvordan reagerer dere..

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Når folk bare tar opp ungen deres eller gjør andre ting med de uten at de har spurt eller at dere er i rommet...??

Jeg bor jo hjemme og begynner å bli rimelig lei av at folk bare går å henter jenta mi fra senga si eller skal bort å plukke å klasse på henne hele tia..
Sånn som vist jeg er på do og hun lager litt lyder når hun ligger i senga si, så går de å henter henne og legger henne på brystet sitt sånn at hun sovner igjen.
Eller skal bort å klasse på henne hele tia når hun ligger å sover å sånn..
så bare klager de på at jeg tar henne opp for fort vist hu griner, lar henne sove i senga mi om natta, lar henne ligge for mye på brystet mitt å sånn fordi da sjemmer jeg henne bort..
og tar jeg ikke hu raskt nok opp når hu griner så tar de henne og sier stakars er mammaen din stygg med deg..

føler jo at alt jeg gjør er galt og vi får aldri noe tid aleine for alle skal blande seg hele tia..
så kan jeg ikke si noe for da hvet jeg det blir et helvete og da kommer jeg bare til å få beskjed om at jeg kan flytte vist det er så ille og det har jeg ikke mulighet til ennå...

sorry at dette blei langt og klagete...

Jeg ville blitt riktig, riktig irritert hvis dette skjedde meg...sliter med å være høflig når "alle" skal komme med sine "gode råd", eks: Spiste maaaaaange erter til middagen i går kveld, mathias fikk en ekstrem maveknipe, sier det så til min mor i dag at det nok ikke er så smart av meg å spise erter grunnet dette...hun bruker da seff hele samtalen på å fortelle meg hvor dumt det er samt at jeg ikke må finne på å spise erter...[&:][&:]daaaah....told you so myself...likssom... Men nå er jeg da også veldig bestemt...[;)] så det er ingen som piller på min bebis for å si det sånn uten å spørre...[:D][:D]

Men kan se at det er en ekstremt vanskelig situasjon for deg, du sier jo at du ikke har mulighet til å flytte pt, ergo må du nesten bite i det sure eplet og bare la det gå sin gang, eller ta tyren ved hornene og prøve å snakke med din familie om dine følelser rundt dette??

Uansett, lykke til...

Back
Topp