Hvordan reagerer dere om...

Jeg hadde blitt glad da også jeg, men mannen hadde nok hylt :P

Det blir nok litt skrekkblandet fryd her også. :)

Jeg tenkte den tanken i går kveld og jeg ble lammet av skrekk. derav tenker jeg å få tatt tidlig ul.. jeg har nok med en om gangen. Og snuppa er 2 år og 4 mnd ved termindato så kremt ja. og jeg har allerede vært hjemme i 2 år. (dog vært dagmamma i 6 mnd med 2 som skiller en uke født i januar 12 og en gutt deltid født i november 11. så kremt jeg synes det holder med 1.)

Men blir det to så vel jaja da blir det det :S jeg kommer til å trenge litt tid til å venne meg til det om det blir fakta.

Da hadde både jeg og gubben fått litt panikk, to barn er nok for min del:p og siden det bare blir 1år og 8mnd mellom ungene skal ikke eldstemann i barnehage, vil tro det kan bli vel hardt å ha han og tvillinger alene:confused: pluss at økonomien er stram fra før, så da er vi nok ille ute....

Elsker appen <3

Jeg hadde nok blitt utrolig glad, men mannen hadde nok fått panikk :P

Ha tenkt supert!! , da ha man tatt to i en smell. Og tungt i begynnelsen er det garantert men såååå verd det :) Ønsker meg to til så ;) Å sjangsen for tvillinger er i familien, så spent :) Men ikke trillinger for da har jeg blitt skremt :p

Tre barn med 15 mnds mellomrom blir litt vell drøyt tror jeg! Men sjansen er der, mange tvillingpar i slekta på begge sider. Så det blir spennende å se hva de får til å se på tidlig ul :)

Jeg hadde ledd hysterisk tror jeg :P Ler alltd i situasjoner når jeg har mest lyst å gråte av sjokk :P Hadde nok også brukt litt tid på å fordøye det, men med noen månederes forberedelse så skulle nok det også gått på et vis. Men tenker det ville blitt hardt siden storebror bare er 21 mnd ved neste termin =))

Tror jeg hadde fått sjokk.
Men hadde selvfølgelig blitt veldig glad :)
Snakka med sambo i stad, plutselig stikker det skikkelig til i magen. Og jeg sier ,nå festa nr to seg :p får håpe det er 1 der. Men 2 er greit det og

Back
Topp