Hvordan reagerer babyen på maserier?

Mammaheks

Forelsket i forumet
Her om natten hadde jeg noen brutale maserier... såpass voldsomme at jeg bekymret meg for at tidligere ks sår skulle revne :3 (litt overdramatisk klokka halv fire om morran, tydligvis), men de gav seg fullstendig etter litt søvn. Det jeg lot merke til er at babyen ble helt stille frem til sent på kvelden påfølgende dag. Holdt på å klikke for meg, tenkte "babyen kan vel ikke bli skadet av maserier :o"
Er dette vanlig? Blir babyen sliten av maseriene også...? Var det helt tilfeldig?

Jeg opplevde det samme. Hadde rier natt til tirsdag, og baby var veldig aktiv mens det foregikk. Dagen etter kjente jeg bare svake dult, så jeg skrev en tråd her inne. Du kan lese der :) tok en ctg på onsdag, alt så fint ut og etter det ble det mer aktivitet i magen igjen. Fortalte jm om hvordan det var under riene og etterpå, men hun kommenterte det ikke/svarte ikke på det. Så jeg vet ikke om det er vanlig eller ikke. Jeg ble bekymret for at babyen opplevde riene som vonde, og at hun var sliten dagen etter :( alt en bekymrer seg for....

Det vet jeg ikke. Her er det liv og røre, men kanskje litt roligere etter en heftig dag i går med modningsrier. Men de sier jo at man skal ta kontakt med mindre liv. Så hvis du er bekymret så ta en tlf å hør. Kanskje får du beskjed om å drikke noe kaldt eller komme på en sjekk. Lykke til [emoji173]️

jeg har allerede vært på én slik, sparkekontroll eller hva de kalte det. Alt er bra sa de, siden jeg kjenner små bobler og veldig små bevegelser så er alt ok. jeg har ikke vendt meg av med de voldsomme bevegelsene enda, mente de.

jeg har allerede vært på én slik, sparkekontroll eller hva de kalte det. Alt er bra sa de, siden jeg kjenner små bobler og veldig små bevegelser så er alt ok. jeg har ikke vendt meg av med de voldsomme bevegelsene enda, mente de.
Så bra [emoji4] men forstår godt du ble bekymret. Blir godt å få babyene ut slik vi lettere kan følge med på at dem har det bra [emoji173]️

Back
Topp