hvordan "raker dere krattet"?

Melliott

Elsker forumet
Hihihihi, kanskje et litt intimt spørsmål, men hvordan får dere "raka krattet" nå når dere har mage? Altså barbere der nede. Om dere gjør det [:)]

Magen er totalt i veien her, har ikke oversikt der nede, så sambo måtte ta i et tak. Haha! Glad vi har et såppas åpent forhold, vet ikke hva jeg skulle gjort uten han! [:D]

Nå er jeg ihvertfall bar til helgas hotell-opphold! Bikini, her kommer jeg!

Når liksom ikke ned, jeg... 

Jeg barberer så godt jeg kan i blinde, og håper på at jeg ikke skal skjære meg [8D]
Samboeren tør ikke prøve seg en gang.

Leste i en tråd for en stund siden at det å bruke speil ikke var så dumt... Har ikke testet ut speilet selv da men, det kommer nok snart. Har en samboer som har meldt seg frivillig til å hjelpe når han er hjemme men, jeg får liksom ikke helt til den biten der enda... haha[:D] Er vell en av dem som skal klare det meste selv, hater å måtte spørre om hjelp uansett hva det er, haha[:D]

Den jobben har mannen hatt i mange mnd allerede [8D] syns det er mye bedre når han gjør det for han er så forsiktig og nøye[:D]

her er d samboeren som tar seg av den biten [:D] Han får d mye bedre til enn meg uansett[8D]

Klare meg fortsatt fint eg [:)]

Jeg har ikke sjans til å barbere når jeg står, så her er det å sette seg på et laken i senga med speil å la det stå til[8D]

hahahahaha, herregud som jeg lo når jeg leste overskriften
dette var en tråd jeg bare MÅTTE se på!!![:D][:D][:D] *latterkrampe*

jeg har fortsatt god "utsikt" så her er det ikke noe problem enda, men husker godt hvordan det var sist[8D]
jeg og ei venninne som gikk gravid samtidig kalte barbering "ekstremsport for gravide" etterhvert som utsikten forsvant.. hihihi![:D][:D]

utroilig arti at noen tok opp emne! :P sliter med samme problem! men ga opp, så mannen er nok nødt til å hjelpe til! [:)] litt skeptisk til å begynne med, men det var enten det eller å la "krattet" gro igjen! hihi! [:D] så nå hjelper han til, men det med speil var kanskje ikke så domt! det må prøves ut ;)[:)]

Hahaha... Tenke AKKURAT på dette i går når jeg stod - SVETT og FRUSTRERT i dusjen, og ville shave meg litt[8D]

Jeg holder på en måte opp magen litt[8D] og prøver bare så godt jeg kan. På slutten sist måtte sambo trå til

klarer det fint til nå. er litt liten i magemåla også så foreløpig går det greit hehe, men må vel ty te speil eller gubben etterhvert[:D]

[:)]Samboen har hjulet lenge allerede, kula er jo i veien. Kunne sikkert raket alt selv, men det vil jeg ikke ha.
Vil ha min "frysere" som vanlig[:D]

ORIGINAL: LilleV

Klare meg fortsatt fint eg [:)]

Her og! [:D]

Den jobben er det samboern som tar seg av:)

Man leter jo og føler seg fram i blinde... står bare å ler av seg selv. men blir jo igjen noen avleggere både her og der føler jeg hehe mye rart man skal slite med egentlig hihi

Prøvde meg igår og holdt på å le meg ihjel! 3 uker ( [:)] ) siden sist, og må si det var vanskelig!!
Jaggu hadde magen vokst på 3 uker. Haha! Men fikk det til og gud å svett jeg var etterpå :p Blir nok samboers oppgave neste gang!

Back
Topp