Hvordan røpe nyheten

Sist gang pakket vi inn bestemor- og bestefarkopper til et sett. Det andre settet var vi ute og spiste sammen i anledning min bursdag. Hadde ordna det slik at jeg satt på med mamma og pappa, men da det kom til å bestille drikke til middagen ville jeg ikke ha med alkohol. Mamma lurte på hva det var for noe nå, om jeg gikk på antibiotika, og da så jeg bare at nei, det var fordi jeg var gravid [emoji4] Til et sett med tanter fortalte vi det bare vanlig (var dagen etter vi testet positivt og de fikk vite det flere uker før alle andre, så rakk ikke finne på noe særlig). En tante og onkel fikk Snap av at vi drakk av mamma- og pappakopp. De snappa oss tilbake med en bolle i ovnen et år senere [emoji4]

Denne gangen har mannen lyst til å ta tidlig ul og trykke bildet på en t-skjorte på storebror og se hvor lenge det tar før folk vi besøker tar hintet [emoji4]

Vi skal fortelle det til alle barna når vi er på ferie i sommer. Da er jeg ca. 8 uker på vei! Resten har vi ikke tenkt så mye på ennå!

Mine foreldre og søsken veit det allereie. Er mykje aleine med eldstemann, og var så dårleg sist at eg må ha backup uten å måtte forklare meg.

Svigers og den sida av familien veit eg ikkje heilt, men vurderar å få laga T-skjorte med trykk «eg skal bli storebror!» eller noko slikt. Pluss sende junior i bhg med den t-skjorta og sjå kva dei sei der. :laughing002

Jeg har vurdert å kjøpe storebror t-skjorte eller genser, men er mulig vi bare forteller det også. Sist fortalte vi det raskt etter at vi fikk vite det, denne gangen velger vi å vente noen uker, men vil fortelle i forbindelse med at vi treffer slektningene i løpet av sommeren.

Med første ga vi eske med smokk og sokker til mine foreldre, sammen med et lite dikt :) uke 8 tror jeg.

Andre gang (MA) rakk vi å fortelle det til mine foreldre, på juleaften. Kledde lille i body der det sto at det kom en lillesøster eller lillebror snart :) Uke 10.

Tror vi kjører noe lignende neste gang også. Bruker bodyen på nytt.

Back
Topp