Hvordan pynter du utendørs til jul?

Bambii

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Noen som har pyntet/planer om å pynte utendørs til jul? med julelys, granbar, lykter osv? :)

Flyttet denne ut på generelt, kanskje du får fleire svar :)
Eg pynter med lysslynge, sånn julelysgreier frå europris med nisse og slede og prosjektor som spiller julegreier :D

Her snør det faktisk så mye når det først starter at det er bortkastet :confused: skulle gjerne satt ut en nisse, men den er nok snødd ned dagen etter.

Har en stor stjerne på husveggen som lyser. Et lysende reinsdyr på verandaen (er hvitt lys altså) :p, julenek, lys på gelenderet på verandaen, lyslenke på boden, og stor nisse på trappa ved ytterdøra.

Har to småtrer i krukker som får seg noen lys, også skal jeg vurdere noe på verandagelenderet..

Vi skal ha julelys rundt altanen og langs rekkverk. Baksiden av huset synes ikke.
Og så er det julestjerne i vinduet.

Hadde en nisse som kunne holde fakkelboks, men glemte å ta den inn da det blåste opp en dag i fjor, så den knustes. Så vet ikke helt i år. Litt lys kanskje.

Vi har ikke stikkontakt ute så kan ikke pynte med lys. Så pynter ikke så mye ute vi.

Pynter ikke ute til jul, ar pleid å pynte med sånne lysslynger, men her jeg bor nå er det ingen naturlig plass å skulle henge sånt.

Jeg vurderer en lyslenke i front under taket på inngangspartiet og granbar med en lykt i som dekker toppen av blomsterpotta med liljer i (klippet ned for vinteren).

Blir sånn girlander (lys og grønt) på terrassen. Syns det er koselig! Ellers blir det nok ikke store greiene ute.

Pynter med en nisse og skal kjøpe sånn krans

Back
Topp