Hvordan prute??

Ulve~Mamma

Elsker forumet
På brukte vogner feks?

Er jo mye på finn.no, og av og til syns jeg prisene er litt for forskjellige.
Noen kan selge akkurat samme vogna, i akkurat samme stand med 1000kr i forskjell på pris. Kanskje de har forskjellig farge, men hvorfor skal det utgjøre 1000kr i forskjell på pris?!

Hvordan går man fram da hvis man vil prute ned prisen?

Prisforskjeller er jo veldig vanlig...og 1000,- i forskjell på brukte vogner ser jeg stadig vekk.
Hadde nok ikke villet prute jeg, for er ikke prisen heeeelt borti natta, så får de den helt sikkert solgt uansett...

Jo det kan jeg forstå. Men 1000kr i forskjell er faktisk ganske mye for min del da :P

Jeg leter jo etter en Simo Classic vogn feks. Mange som selges til 1000kr, i FLOTT stand! Mens andre selger de til 3000?? Jeg syns vel bare det blir litt feil med så stor prisforskjell, på akkurat samme vogna.

Forståelig at de med populære,moderne vogner selger fort! Emmaljunga går jo feks unna som hakkamøkk, og der må man bare være først til mølla!

ORIGINAL: Goth.mummy

Jo det kan jeg forstå. Men 1000kr i forskjell er faktisk ganske mye for min del da :P

Jeg leter jo etter en Simo Classic vogn feks. Mange som selges til 1000kr, i FLOTT stand! Mens andre selger de til 3000?? Jeg syns vel bare det blir litt feil med så stor prisforskjell, på akkurat samme vogna.

Forståelig at de med populære,moderne vogner selger fort! Emmaljunga går jo feks unna som hakkamøkk, og der må man bare være først til mølla!

Ja skjønner den...men så har kanskje ikke akkurat den vogna DEN verdien for de som selger den, og kanskje de bare vil stampe den vekk for å bli kvitt den..?
Ikke vet jeg...men man kan jo alltids sende de en mail å høre ang pris, om de er villig til å gå noe ned...

Om vogna selges i området der du bor, hadde jeg nok forsøkt meg på noe slikt som: jeg kan hente vogna idag, om jeg får den for kr xxxx (den prisen du syns passer!)

[:)]

ORIGINAL: Gopio

Om vogna selges i området der du bor, hadde jeg nok forsøkt meg på noe slikt som: jeg kan hente vogna idag, om jeg får den for kr xxxx (den prisen du syns passer!)

Tusen takk! Er jo en FLOTT ide, men dessverre så bor jeg i nord/gokk så jeg får nok ikke hentet noen slike vogner på dagen Xp

ORIGINAL: Gopio

Tusen takk! Er jo en FLOTT ide, men dessverre så bor jeg i nord/gokk så jeg får nok ikke hentet noen slike vogner på dagen Xp

Tromsø er jo ikke gokk[8D] Her hvor jeg bor er det gokk...[:D]

I forhold til de vognene jeg sikler på er det tydligvis gokk kjære du! :P

I forhold til de vognene jeg sikler på er det tydligvis gokk kjære du! :P

Hehe...ja kanskje ikke så mange simo classic i Tromsø...Håper du finner en da...

En idè er jo kanskje å sende en mail om en passende pris, inkl porto kanskje, siden den må sendes??

Det var en god ide!

Men aner ikke hva porto på en slik vogn blir å koste. Jeg kan jo evt. prøve å spørre på posten?

Det var en god ide!

Men aner ikke hva porto på en slik vogn blir å koste. Jeg kan jo evt. prøve å spørre på posten?

jeg vurderte å kjøpe ei vanlig simo kombi vogn og få den sendt i posten, og det kostet hvertfall rundt 300 kroner.. så det blir vel ikke så mye mer for denne vogna heller, selv om den er litt større..

Husker forresten at mamma hadde en slik vogn til lillebroren min, kjempestor og tung vogn, men nydelig [:)]

Hva om du sier at andre vogner av samme type selges for 1000 kr mindre og spør om du kan få vogna for den prisen?
Det er jo lov å prøve seg[8D]

Back
Topp