Hvordan planlegger dere å ta ut permisjonen?

Strutsen

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Og skal dere da søke barnehageplass fra august 2013, eller februar 2014?

skal søke bhg fra august 2014 :) vil ha lang tid hjemme med lille gullet (gjor det med første men a pga vi ikke fikk bhg plass men det var egentlig til det beste )

Har ikke regnet så fryktelig på det, egentlig... Tenker vel å ta ut 100%, og da er vel min del ferdig rundt november. Så blir det min ferie etterpå, før gubben tar sine uker. Da er vel permisjonen ferdig ca februar, og da blir det barnehage hvis vi får plass. Hvis ikke er det ikke krise, ting må bare planlegges nøyere. :) 

Vi må nok søke bhg fra ca februar.. skal ha 80% lønn så får vel totalt 56 uker eller no sånn..

Jeg vil søke barnehageplass fra august 2014, vil være hjemme så lenge som mulig. Tror det lønner seg å ta ut 100% fordi vi da får mest utbetalt, også be om ubetalt permisjon frem til august igjen.

Jeg er student, så har ikke så mye valg. Blir permisjon i de ukene jeg får permisjon også må vi spare slik at jeg kan begynne på skolen i januar... Permen er vel ferdig ala november eller slik...
Vi må ha barnehageplass fom januar 2014, ellers må vi ha dagmamma.. Noe annet vil være veldig uheldig, da må jeg gå hjemme og får ikke fullført utdanningen min. Må starte i januar, så da må jeg i tilfelle vente enda et år, og det er litt uaktuellt gitt.
Skulle gjerne vært hjemme litt til med barnet, men det går nok ikke. 
Far skal nok ta ut gradert ( er jo eneste muligheten når mor er student) og er vi heldig kan han ha litt kortere arbeidsdager noen mnd rundt bhg start :)

Her blir det 100% perm og 80% lønn, da får eg 7uker ekstra pga tvillinger... Håper eg har råd til å gå hjemme til august 14.. Kontanstøtten har jo økt en del og..

Søker nok om 80% lønn i 1 år, så blir det ferie etter det. Men skal ha 6 mnd ulønnet perm, så da går j hjemme frem til august 2014. Så h*n begynner i bhg da.