hvordan planer har dere?

Jippi

kommende tobarnsmor :)
ifølge sykluskalkulatorer min nå blir termin 3.3 hvis det sitter. :) gleder meg.
Kunne prøvd denne måneden, men jeg har lyst til å vente. tilfelle den sitter på første forsøk.
 
Jeg slutter med pillene midt i juni, og i min familie er det mange som blir gravide "med en gang". Så i så fall kan jeg ha termin fra 15. mars og utover en eller annen gang når det klaffer for oss. Det hadde vært veldig kjekt om det klaffet raskt, for jeg har vært babysyk lenge allerede. :) :) :)

Jeg er forresten fullstendig klar over at dette kan ta laaang tid også. :) Jeg tror likevel jeg kommer til å snike en del på dette forumet og Før svangerskapet frem til vi er prøvere på ordentlig hvert fall. Så får vi se. Vil ikke melde meg inn på masse terminforum, men jeg har så innmari lyst på en vår-baby så det hadde jo passet perfekt med mars 2014 (holder meg derfor her!) :love017
 
Planen er å starte prøvingen for fullt i juni, i følge syklusen vil første forsøk være rundt den 14. Men sist gang gikk det 5 mnd før spira satt. Gleder oss til å prøve på en lillebror/søster!
Lykke til jenter=D
 
Slutta på p-piller for 1,5 uke siden ca. Satser vel på å bli gravid i juni :) Håper ihvertfall at det ikke tar lang tid, selv om det helt sikkert kommer til å gjøre det ;)
 
Har sluttet på p-pillene, men ikke startet aktivt med prøving enda. Vil gjerne ha litt kontroll på syklusene mine først. Men skjer det før så blir vi glade for det :)
 
Planen er å starte prøvingen for fullt i juni, i følge syklusen vil første forsøk være rundt den 14. Men sist gang gikk det 5 mnd før spira satt. Gleder oss til å prøve på en lillebror/søster!
Lykke til jenter=D
Her gikk det 8mnd før det satt så er innstilt på at det kan ta tid men denne gangen eg jeg innstilt på at det skjer på første eller andre forsøk ;) begynner aktiv forhåpentligvis i juni!
 
Jeg har prøvd i litt over et år.. Ingenting har skjedd ennå.. Men bestilt meg fertilitetsmonitor på ebay, håper den kommer før lørdag- slik at jeg rekker og bruke den denne mnd:)
 
Vi har prøvd i 1 1/2 år nå. Har desverre vært gjennom en del SA i den tiden, men nå har vi endelig fått time til utredning om drøye 2 uker :) Ser veldig frem til dette :D Har en urovekkende utrolig god følelse ang. den dagen :)
 
Håper på å komme hit jeg også! Fikk mensen i dag, så ble ikke noe februarbaby, men vi prøver igjen ;-)
Krysser fingrene for dere andre også :)
 
Håper på å komme hit jeg også! Fikk mensen i dag, så ble ikke noe februarbaby, men vi prøver igjen ;-)
Krysser fingrene for dere andre også :)
Samme her, fikk også mensen idag. Godt jeg ikke er alene;)
 
Har prøvd siden Nov 12, men sitter spira i mnd her blir termin 9. Mars sier appen :p
 
Min 2 PP sånn hvor vi virkelig går inn for det :) har tatt det litt som det kommer pga jeg ønsker å stille i bikinifitness til høsten men har bestemt meg for å vente til våren 2015:)

Om det klaffer nå har jeg termin den 4/3 noe som er flott for 4 er lissom vårt tall:D

Vi ble sammen den 10/4-08, jeg ble gravid 4 mnd etter jeg var ferdig med skolen, fant ut om graviditeten 4 dager før 19års dagen min! Jeg fødte datteren vår den 4/8-10, 4 uker før opprinnelig termin. Og om jeg blir gravid nå bor dette min 4 graviditet siden jeg fødte datteren vår :)

Så det er jo nesten meningen dette :p:D
 
Vi prøver her, men mistet litt piffen å ble så skuffa/redd da vi mistet sist! Men håper den sitter rett rundt nå, mannen bruker hvertfall plenty med tid på å betrygge meg mest mulig..
 
3/3 blir termin her også om jeg får positiv test!
 
Back
Topp