Hvordan påvirker den voksende magen tatoveringer?

Tatovertmamma

Flørter med forumet
Flere enn meg som har en tatovert og voksende mage? Jeg er førstegangs og synes selv jeg har en diger mage! Er 21 uker her :) jeg lurer fælt på hvordan dette blir seende ut til slutt :hilarious:image.jpg

Noen er heldig, andre ikke.
Har et par venninner som fikk tatoeringene sine helt ødelagt under svangerskapet sitt. De revna på en måte å fikk strekkmerker blant tatoeringen

Tror det er vanskelig å fylle på oppå strekkmerker, men jeg vet ikke. Det må man jo bare se an og høre med de som kan det :) Syns du magen er stor nå, så bare vent ;) Ha ha :D

Åh, jeg er spent på hvordan min blir seende ut. Har ikke tenkt så langt jeg! Fader, nå ga du meg en bekymring :p

Åh, jeg er spent på hvordan min blir seende ut. Har ikke tenkt så langt jeg! Fader, nå ga du meg en bekymring :p
Ohno :shy: Hehe :) da blir det spennende å se hva som ender opp på magen til slutt :) jeg har en venninne som hadde en liten firfisle på magen, den ble seende ut som en krokodille etterhvert :hilarious::hilarious: men trakk seg fint tilbake etter fødsel :)

Back
Topp